SweetVanille schreef:Combinatienummer moet je ook invullen bij het insturen van je filmpje, dan is die in ieder geval ergens genoemd
Ja vandaar inderdaad mijn twijfel.

Het filmpje is geüpload dus ik sluit me aan bij de ongeduldige refresh club.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda2008 schreef:Sonraffie, wat een prachtige fjord heb je! Welke klasse start je?
Volgens mij heeft Yvank wel gelijk en moet je dan je bak verkleinen. Een jury beoordeeld altijd vanaf C. Alles vertekend/is niet goed te beoordelen als je niet recht vanaf C kunt kijken, niet alleen je ac-lijn...
Marjolein schreef:Ja, het rijden wel. Alleen mijn kinderen probeerde elkaar te vermoorden. Maar goed ze hebben het allemaal overleefd en zijn nog heel.
Sonraffie schreef:linda2008 schreef:Sonraffie, wat een prachtige fjord heb je! Welke klasse start je?
Volgens mij heeft Yvank wel gelijk en moet je dan je bak verkleinen. Een jury beoordeeld altijd vanaf C. Alles vertekend/is niet goed te beoordelen als je niet recht vanaf C kunt kijken, niet alleen je ac-lijn...
Ik ben afgelopen maand pas begonnen en start gewoon B hoor
Is 1 meter naast de c, misschien niet eens.
xRoossie95 schreef:Ik heb vandaag ook weer gefilmd. Het waaide enorm! Halverwege mn proef waaide het spiekbriefje van mn filmer weg zo de bak in. Dus die hebben ook hun eigen proef gedaan in de bakgelukkig vond de pony het niet heel erg. Iets lichte spanning en verder wat gratis extra impuls
linda2008 schreef:Jij bent geduldig! Ik kan ook pas vanaf dinsdag refreshen, maar stiekem begin ik vandaag al
Queelens schreef:Vervelend van je pijn Kaithlyn. Ik had denk ik vanaf het derde event dat ik de proef helemaal kon dromen en alles vanzelf ging zonder nadenken. De eerste keer reed ik fout
Ik moet toegeven: ik heb vanmorgen al 1x gerefresht
urosa schreef:Thuis uit mijn hoofd rijden vind ik ook veel fijnerop wedstrijd durf ik het dan toch niet te gokken. Helemaal met 2 proeven.
Kaitlyn, wat vervelend van de pijn zeg! Hopelijk paar dagen na de fysio weer beter danEn goed om te kijken waar je vandaan komt, ik heb ook de neiging dat snel te vergeten
Ik duim voor je dat het nu wel een winstpunt is