[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Goldie

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:40

Die ijsbaan, niet best :=

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 13:46

Gelukkig was het hier gewoon dooi vanochtend toen ik weg moest _O-

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:09

Hier nog steeds geen dooi en heel veel ijs. Ik ga zo maar beginnen aan het uitbikken van mijn auto...

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 14:17

Wat cool, internationaal :D

*Jealous*

Voor mij compleet uit de richting Marleen, maar bedankt voor het delen!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 19:48

Maar jij zit dan ook alweer een aardig stukje zuidelijker Cioccolato!

Heb je je auto kunnen bevrijden Gomir? Succes met je dienst. Hier ijzelt het alweer, maar vooral de wind gaat aardig te keer.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:03

Hou het maar lekker bij jullie dan!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:06

Ja gelukkig wel! Ik ben echt niet gek op kou :P

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:14

Leuke plannen Gomir!
100 teleurstellen is wel een hele hoop... Maar dat heb je binnen natuurlijk nog sneller dan wanneer het buiten is.

Ik heb vandaag heerlijk geglibberd tijdens werk. Overal is het goed gegaan en bij de laatste klant ga ik daar toch niet vies op m'n plaat... Natuurlijk was er ook net een collega van een ander bedrijf van m'n baas daar die het zag :') ik zal morgen wel wat blauw zijn.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:15

Ach, dat schaatsen op straat heeft wel wat hoor. Alleen jammer dat rijden dan niet lukt.

Met je zoontje alles weer goed trouwens Urielle?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:18

Ben een half uur aan het krabben geweest, maar het is gelukt := Nu alweer spiegelglad hier :o

De ruinen zijn vanmiddag door mijn ruiter gereden, die kon toch nog op stal komen. Bella had een vrije dag dus die heeft even gestapt aan de hand. Wel fijn dat ze niet de hele dag op stal hebben hoeven blijven! En ik heb nu met mijn verplichte huisarrest mooi even het huis schoon en de fotolijstjes geupdate :D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:21

Lithya schreef:
Ach, dat schaatsen op straat heeft wel wat hoor. Alleen jammer dat rijden dan niet lukt.

Met je zoontje alles weer goed trouwens Urielle?

Ja hoor, lief dat je het vraagt. Hij moet wel blijven puffen en strikte hygiene op de slaapkamer en open ramen enzo, maar iig geen longontsteking meer nu.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:24

Gelukkig maar!

Cio, maakt je borst maar nat....

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:27

Ja helaas.. Slechte voorspellingen..
Als het deze week nou nog maar even goed te doen is. Donderdag middag weer springles, vrijdag BHV dus moet in de auto alleen weg, zaterdag alleen in de auto naar Ermelo.
Nee als het glad is durf ik niet

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-16 20:49

En zo groen en droog was het hier vandaag... Ruilen? :P

Afbeelding

Moet zeggen dat de pony vandaag meer met haarzelf op buitenrit was dan met mij. :') Kreeg nog wel een compliment van de boswachters: 'Wat een mooi paard, dat is zeker nog een hele jonge. Ze kijk zo fel.' :Y) Als je dat één keer hoort, okee. Maar ik kan werkelijk niet meer bijhouden hoe vaak me dat is gevraagd. Zeg altijd maar standaard dat ze net 4 is. Dan kom ik tenminste weg met d'r stomme acties. :')

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:00

O jaloers!! Het is nog erger dan gister. Toen ik vanochtend weg reed, begon het weer te ijzelen. Protheticus durfde het niet aan om vanuit Heerenveen te komen. Zouden er nog 3 patienten over blijven. Die hebben we maar verzet. Voor morgenochtend wilde ook bijna iedereen verzetten. Begin nu morgen om 13 uur pas.

En voor diegen die niet geloven dat het best ijzelt hier, heb nog wel wat leuke foto's :D

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 13:28

Hahaha, ik kan het stiekem gewoon bijna niet geloven. Maar ik ben wel jaloers op die mensen die op straat kunnen schaatsen. :P Lijkt me leuk... voor één dag dan. :')

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:01

Ik vind er niets aan Bunn, kom die rotzooi maar halen :P

Ik hoorde van mijn collega's juist dat het vanmorgen meeviel, iig op het traject Heerenveen-Groningen. In de stad zijn de grote doorgaande wegen ook goed te doen! Mijn straat blijft nog wel even een ijsbaan, maar dat went al ;)
Gisteravond moet een ramp geweest zijn, diverse verpleegkundigen konden niet naar het ziekenhuis komen en het regende ongelukken := Lijkt nu ook alweer slechter te worden buiten en de bussen staan al weer stil. Scholen ed zijn volgens mij ook nog bijna allemaal dicht.

Wij hebben wat Finse mensen op stal; die lachen zich dus echt helemaal rot dat alles hier compleet plat ligt door een beetje winter :+

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:09

Beter? Vrachtwagens en bussen komen het viaduct niet op...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:16

Ik heb alleen maar geluisterd naar mijn collega's en een rondje Groningen-Tolbert-Groningen gedaan :+
Nog geen nieuws gezien sinds gisterochtend dus kan verderop best anders zijn.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:22

Ik kan me voorstellen dat het ellende is, maar zal straks eens een foto maken van mijn zwembad rijbak. Ook geen lolletje, ik zet ze niet eens buiten nu.

Bovendien moet de mest weg en de boer wacht echt al eeuwen tot het land opgedroogd is. Ik zou het fijn vinden als het erop kon, want ik wil in maart wel kunnen zaaien.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:29

Wat een ellende zeg! Maar hebben ze in Finland ook zulke ijzel dan Gomir? Dan stel ik me eerder een bak sneeuw voor maar ben er nog nooit geweest dus ik weet er niks van. :D

Ik zit hier heel stoer te vertellen dat ik naar de Voornruiters ga zondag maar t concours is op zaterdag en dan moet ik werken :+ Ga nu naar Hilversum zondag, kon me nog uitschrijven. :+

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 15:54

Daar hebben ze winterbanden met spikes en strooien ze overal zand. Slipcursus is verplicht bij halen van je rijbewijs en na een jaar moet je verplicht op herhaling met je eigen auto.
Sneeuw wordt als het goed vriest ook vanzelf wel ijs op de weg natuurlijk ;)

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:01

Paard heeft vandaag weer vrij... Ziek naar huis gegaan vandaag... M'n collega's wilden me niet in de buurt hebben :P Ging vanochtend al niet, maar moest extra vroeg beginnen dus moest toch heen :=

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:26

Wat een weer he in t Noorden! Sterkte met jullie paarden! Ik vind t vandaag bij ons al koud!

Heb wel geluk nog, gister buiten springles gehad en thuis de bak ook nog steeds goed!

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 17:44

Ik heb gisteren nog wel een keertje gevloekt op het weer. Maar ik ben geen mietje dus wel op paard gestapt. Heerlijk geknutseld uiteindelijk. Kon de energie voor me laten werken en paard had er lol in. Per ongeluk wat passage achtige passen gevonden onderweg, dat was wel kicken. Hij was uiteindelijk net een elastiek en super fijn aan de hulpen. Dan is paardrijden echt echt echt heel leuk. Zelfs als er ijspegels aan je cap ontstaan.