Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je kan hier schaatsen op straat
Scholen en de universiteit zijn dicht, veel winkels blijven dicht en ook de hengstencompetitie in Zuidbroek is afgelast.

Ik blijf niet zomaar weg bij de paarden, maar dit is echt niet te doen. Urielle schreef:Ja bij jullie sneeuwt het he. Echt heel raar om te zien op Facebook want hier is het een graadje of tien en regenachtig. Mijn bak is een groot blubberig zwembad, dus ook dan had ik niet kunnen springen natuurlijk.
Moeten jullie trouwens ver reizen richting concoursen of zit het allemaal redelijk dichtbij? Ik vind onze regio qua springen nogal onderkomen dus ik ben blij dat er in de winter veel oefenspringen in Belgie is om met regelmaat weg te kunnen.
gomir schreef:Ik lieg nietIk blijf niet zomaar weg bij de paarden, maar dit is echt niet te doen.
Julianaplein stonden om half 9 twee auto's bij het stoplicht richting de stad, normaal staat er om die tijd een rij van een kleine kilometer...
Jeetje. Maar wel beter dat je binnen blijft, levensgevaarlijk zulke omstandigheden! 

Ik rij ongeveer hetzelfde traject, maar ik haak al af bij Tolbert. Hoewel ik straks met mijn nieuwe baan ook ruim voorbij Drachten kom. 

Snorlex schreef:Een zandkleurige opel corsaIk rijd een grijze Suzuki swift, en jij?

Citaat:En ik ben zo'n klungel geweest. Vergeten DA te bellen voor enting dus nu te laat (moest al begin december).![]()
Ik ben een beetje een dombo. Ze heeft vandaag opnieuw de basisenting gehad.