Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
urosa schreef:Zat naar Weallride te kijken, maar middenzwaar is wel echt M niveau, zie geen eenvoudige wissel.
streep schreef:Dispar_Vulgo ik weet niet of je dressuuronline kent. Hier zie je de proeven.
https://www.dressuuronline.nl/protocollen
Tilmar schreef:Nou... ik doe mijn best gemotiveerd te blijven...
Hoe moeilijk is het nu om alles te filmen zoals voorgeschreven. Ik heb er tot nu toe van de 6 maar 1 die fatsoenlijk gefilmd heeft.
Paspoort niet gefilmd, datum niet genoemd, paspoort en rondje om paard op zijn kop, niet ingezoomd op bit en sporen, paspoort totaal onscherp. Ik blijf het er maar trouw bijzetten. Maar ik vind bijna dat we strenger moeten gaan worden. Niet volgens de regels, retour.
Paar wat mindere proefjes, maar ook al wat leuke. Ik ga altijd maar uit van het goede van de mens, maar het is toch een kleine moeite om even alles goed voor te bereiden.
Nog 6 te gaan! Ben benieuwd wat dat me brengt.
CharleyT schreef:Je bent best vriendelijk in je oordeel. Zo'n proef die gewoon niet volgens de regels gefilmd is terugsturen lijkt me een duidelijke oplossing. Hopelijk leert de ruiter er wat van. En, verdiept de ruiter zich ook eens even in de spelregels. Anderen lukt het wel om correct te filmen.
Citaat:Wanneer een video niet aan alle voorschriften voldoet, zoals benoemd op paardrijden.nl, dan willen we u verzoeken om dat wat ontbreekt of onvolledig is als feedback op het protocol te benoemen (bijvoorbeeld wanneer er vergeten is om een rondje rond het paard te lopen). Wanneer de omissie het beoordelen van de proef niet in de weg staat willen we u vragen hier schappelijk mee om te gaan.
friesam schreef:Mijn paard wil steeds de filmer iets aan doen als die om hem heen loopt. Zou me als jury dood ergeren aan een paard dat niet netjes stil staat...de mijne dus. Vol in de achteruit als filmer om hem heen wil lopen.
![]()
Zal ik de volgende keer hem vast laten houden door voorlezer?
Anoeska27 schreef:CharleyT schreef:Je bent best vriendelijk in je oordeel. Zo'n proef die gewoon niet volgens de regels gefilmd is terugsturen lijkt me een duidelijke oplossing. Hopelijk leert de ruiter er wat van. En, verdiept de ruiter zich ook eens even in de spelregels. Anderen lukt het wel om correct te filmen.
Maar dat is niet de bedoeling volgens de mail die we bij de protocollen krijgen.Citaat:Wanneer een video niet aan alle voorschriften voldoet, zoals benoemd op paardrijden.nl, dan willen we u verzoeken om dat wat ontbreekt of onvolledig is als feedback op het protocol te benoemen (bijvoorbeeld wanneer er vergeten is om een rondje rond het paard te lopen). Wanneer de omissie het beoordelen van de proef niet in de weg staat willen we u vragen hier schappelijk mee om te gaan.
estell__ schreef:friesam schreef:Mijn paard wil steeds de filmer iets aan doen als die om hem heen loopt. Zou me als jury dood ergeren aan een paard dat niet netjes stil staat...de mijne dus. Vol in de achteruit als filmer om hem heen wil lopen.
![]()
Zal ik de volgende keer hem vast laten houden door voorlezer?
Ik lees nog trouw mee en geniet van jullie refresh struggles! Haha, als die van mij weer klaar is wil ik ook weer gaan starten maar, die van mij doet precies hetzelfde als jou friesam. Nu vraag ik de filmer bij z’n billen te beginnen, voorlangs te lopen en bij z’n andere billen te stoppen. Nu blijft die wel staan omdat ze niet achter m langs hoeven. Heb je dat al is geprobeerd?
Anoeska27 schreef:CharleyT schreef:Je bent best vriendelijk in je oordeel. Zo'n proef die gewoon niet volgens de regels gefilmd is terugsturen lijkt me een duidelijke oplossing. Hopelijk leert de ruiter er wat van. En, verdiept de ruiter zich ook eens even in de spelregels. Anderen lukt het wel om correct te filmen.
Maar dat is niet de bedoeling volgens de mail die we bij de protocollen krijgen.Citaat:Wanneer een video niet aan alle voorschriften voldoet, zoals benoemd op paardrijden.nl, dan willen we u verzoeken om dat wat ontbreekt of onvolledig is als feedback op het protocol te benoemen (bijvoorbeeld wanneer er vergeten is om een rondje rond het paard te lopen). Wanneer de omissie het beoordelen van de proef niet in de weg staat willen we u vragen hier schappelijk mee om te gaan.
famkeY schreef:caro29 schreef:Ik heb nog niks gekregen om te beoordelen. Meestal krijg ik vrijdagmiddag een mail
Zal niet aan ons liggen. Vandaag onze 3e alweer ingeleverd. Heb je nog wat filmpjes gekregen?