Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:58

Nibbit schreef:
Je filmer staat bij C maar is de TELEFOON ook bij C?
Of scheelt dat net 20cm door het vasthouden? Dat maakt de lijn dan ook scheef ;)

Hmm goeie! :j Dat ga ik morgen ook eens checken! Bedankt

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:00

DewiFoto schreef:
Ik mis inmiddels het refreshen. Morgen weer een proefje opnemen en dan kan ik volgende week weer lekker minimaal 100x per dag de app refreshen :+

Eigenijk haat ik op punten wachten, maar ik mis het nu ook _O-

Linda2008, lief voor jezelf blijven :(:) fijn dat je morgen even les hebt!

xRoossie95

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:05

Stalgenoten die de proef later hadden ingeleverd dan ik hebben al wel punten. Het leven is oneerlijk :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:07

ligt er aan bij wie het terecht komt. Sommige zijn heel snel, anderen mooi op tijd, anderen wat langzaam en sommige komen nooit meer terug en moeten dan weer door een ander beoordeeld worden.

xRoossie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:36

Ja snap ik hoor, was ook geen echte klacht. Ben gewoon ongeduldig (en benieuwd) _O-

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:38

xRoossie95 schreef:
Ja snap ik hoor, was ook geen echte klacht. Ben gewoon ongeduldig (en benieuwd) _O-

Snap ook dat het vervelend is als je lang moet wachten, zeker als je in een groepje zit waarvan de coupons niet beoordeeld worden.
In de vorige periode regelmatig proeven gehad die al ruim 15 dagen over de uiterste inleverdatum waren. Dat is wel heel vervelend.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:45

Worden de video's gewoon random naar juryleden gestuurd dan, die ooit eens hebben aangegeven wel mee te doen? Of moet je per keer, of per periode oid aangeven of je beschikbaar bent voor video's?

Wellicht daar anders nog wat winst te behalen vd knhs.. Scheelt ze denk hoop gezeur en nawerk als ze alsnog achter gebleven videos opnieuw moeten toesturen enz. :)

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 22:46

Je geeft in een programma aan wanneer je beschikbaar bent. Per dag/dagdeel. Maar er kan natuurlijk altijd wat tussen komen waardoor je verlaat of niet kunt beoordelen.

Er komen honderden proeven binnen die verdeeld worden over tientallen juryleden. Daar kun je niet van verwachten dat dat allemaal even strak beoordeeld per moment.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 08:33

Door dit topic krijg ik toch weer kriebels om ook weer eens online te starten. Maar zinloos want ben al Z1 startgerechtigd.
Misschien eens weallride proberen? Iemand daar ervaring mee vergeleken met KNHS proeven?

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 08:42

Ik had ook gekeken naar we all ride. Maar de ‘zwaar’ proeven hebben ook meteen vliegende wissels -O- Leek mij namelijk ook een mooie optie omdat wel bijna Z1 mogen, maar dat niveau ligt nog nog wel iets hoger.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 08:44

Ik denk dat er genoeg juryleden zijn om te beoordelen. Ik ben dit weekend beschikbaar om te beoordelen maar ik heb niks gehad. Dit gebeurde bij de vorige keer ook regelmatig.

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 08:54

Flicka12 schreef:
Ik had ook gekeken naar we all ride. Maar de ‘zwaar’ proeven hebben ook meteen vliegende wissels -O- Leek mij namelijk ook een mooie optie omdat wel bijna Z1 mogen, maar dat niveau ligt nog nog wel iets hoger.

Ik dacht gewoon bij Basis te beginnen }>
Nee geen idee nog, maar zag dat middenzwaar dan meer lijkt op M2/Z1 niveau, met schouderbinnenwaarts, traver, contragalop en eenvoudige wissels.
Wel originele lijntjes, die ik nog nooit gereden heb!

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 09:21

Dispar_Vulgo schreef:
Flicka12 schreef:

Ik dacht gewoon bij Basis te beginnen }>
Nee geen idee nog, maar zag dat middenzwaar dan meer lijkt op M2/Z1 niveau, met schouderbinnenwaarts, traver, contragalop en eenvoudige wissels.
Wel originele lijntjes, die ik nog nooit gereden heb!

Oh echt! Dat klinkt wel als een mooie oefening om eens te doen :j Dacht dat dat m2 niveau was. Maar hé beginnen bij basis mag gewoon hé :Y) Leuk proefje inderdaad! Goed om eens te oefenen.

ginatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 09:24

Ik heb een paar maanden geleden meegedaan aan weallride, wel in de klasse Licht. Vond het een leuke proef om te rijden, een keer wat anders dan de proeven van de KNHS. Op maandag ingestuurd en had woensdag de protocol terug met de punten. De jury had er heel erg veel bijgeschreven dus protocol was ook echt heel nuttig. Punten kwamen overeen met wat wij normaal op wedstrijd ook kunnen scoren, dus overall een hele geslaagde ervaring met Weallride. Zit zelf te denken om ook weer een proefje in te sturen! Met de online proeven van de KNHS ga ik niet mee doen, maar vind dit wel een leuk alternatief.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 09:46

Leuk om te lezen! Is dat een mooie optie voor tegen de tijd dat ik wel Z1 startgerechtigd ben :D vrees een beetje dat deze periode niet de laatste gaat zijn qua strengere maatregelen.

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:06

Weet iemand waar je ook al weer na kon vragen of je filmpje goed ontvangen is? Krijg het niet meer gegoogled. Zondag ingestuurd nog niks terug

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:11

friesam schreef:
Weet iemand waar je ook al weer na kon vragen of je filmpje goed ontvangen is? Krijg het niet meer gegoogled. Zondag ingestuurd nog niks terug

Via whatsapp of de mail naar de knhs?

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:12

Zat naar Weallride te kijken, maar middenzwaar is wel echt M niveau, zie geen eenvoudige wissel.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:13

Ik ga vandaag voor het eerst sinds het weer opnieuw kan een proef opnemen. Veel geluk met het weer -ik ben echt afhankelijk van die ene vrije zaterdag-. Wel de slechtste voorbereiding ever -ik heb nog niets gepoetst en niet proefgericht geoefend- maar komt vast goed :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:32

urosa schreef:
Zat naar Weallride te kijken, maar middenzwaar is wel echt M niveau, zie geen eenvoudige wissel.

Afbeelding

helmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 11:15

@Linda... ik laat echt recht achter de C filmen dat scheelt maar zie ook dat je paard zijn hoofd erg kantel dus ook scheef oogt of is.

Tip train is met pionnen en of aan de hand(dat doe ik geregeld om mijn paard recht in haar lijf te houden en dat scheelt echt heel veel als je dat goed doet)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:05

Yvank_ schreef:
urosa schreef:

[ [url=m/WlESVo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ah nice! Was aan het zoeken en die jij deelt staat bij de wintercompetitie.

Ik had bij de passende categorie 2 gekeken en vond ik deze:
Afbeelding

Queelens leuk dat jij ook weer mee doet!

streep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:33

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 14:03

Maar je kan wel HC Z1 online starten toch? Of inmiddels niet meer?
Ons proefje ging wel goed vanmorgen. Net gelijk ingestuurd. Ben benieuwd. Ik vond hem beter gaan en voelen dan de vorige keer toen we 197 reden :)

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 14:32

Queelens, de pilot was geen succes dus dat kan niet meer. En fijn dat het zo goed ging, dat beloofd wat!