Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heyhallohey

Re: Alternatief wedstrijden rijden d.m.v filmpjes jureren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 15:57

Hier ook punten binnen, 180 punten rond. Commentaar was eerlijk en terecht. De dingen waar ik in mijn training tegenaan loop werden in mijn proef dan ook weer bevestigd. Dus dat is fijn en zijn we hard mee bezig.

Gefeliciteerd met je puntje met je kleuter:)

Succes met refreshen voor de rest die hun punten nog niet heeft

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 16:03

Jij ook gefeliciteerd! :D Wel fijn dat je je kunt vinden in het commentaar, succes met trainen!

Ik hoop voor alle refreshers dat jullie zo ook lekker voor het weekend nog je punten krijgen :j

Questquedit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 16:16

Van harte NadjaNadja en heyhallohey!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 16:27

Gefeliciteerd met de punten NadjaNadia en heyhallohey! Leuk om te lezen dat jullie er beide blij mee zijn!

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:04

NadjaNadja schreef:
Zo blij als een kind hier *\o/*
Met mijn zelf-opgeleide reuzenkleuter 186.5 gereden, terwijl ik zelf helemaal niet zo lekker had gereden. Echt súper blij :#

Wat fijn! Gefeliciteerd

Marjolein schreef:
Best jammer dat juryleden nog een eigen leven hebben en dat ze bij de KNHS nog andere werkzaamheden hebben. Het zou verboden moeten worden.

Ik f5 nog even door.

Maar echt!!! :')

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:49

Ik heb 12 B proeven van de 29e gekregen. Die ga ik van het weekeinde bekijken.

Die komen dus zondagavond (maandag) terug bij de KNHS. Dan kán je dus zo aan de 5 werkdagen zitten.

En dat zonder vakantie.. Geduld jongens, het moet wel allemaal verwerkt worden.

Leuk dat jullie allemaal fijne punten rijden met commentaar waar je wat aan hebt! Daar doen we het voor *\o/*

xVerax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 17:52

Op de valreep voor het weekend heb ik mijn punten terug :D

Had iets hoger verwacht, 185 punten gekregen. Protocol is ook vrij leeg dus dat is jammer en de punten die ik echt goed vond gaan hebben maar een zesje gekregen, terwijl ik daar de vorige keer 7.5en voor kreeg. Maar goed, wel weer een winstpuntje erbij :)
Wat ik overigens echt jammer vind is dat er zelfs niks bij algemene indruk staat.
Laatst bijgewerkt door xVerax op 30-10-20 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 18:09

Ik heb nog niks gekregen om te beoordelen. Meestal krijg ik vrijdagmiddag een mail

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:21

XVerax, fijn met een winstpunt het weekend in! En misschien de volgende keer weer iets meer commentaar :)

Kun je eigenijk ook zien hoeveel mensen in elke klasse starten? Edit, deelnemerslijst gevonden

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:33

Oke en nu ben ik het zat.... HELP!
Dit is nu al de zoveelste keer dat ik hier tegenaan loop...
Ik had toch écht het gevoel om recht op C af te rijden, dat lijkt ook zo op beeld, en toch zit ik niet recht voor A. Kan dit te maken hebben met de manier van filmen / hoe de camera gehouden word? Of rij ik gewoon alsnog scheef ?
Afbeelding

Ik zie dit in alle onderdelen terug (S van hand veranderen, binnenkomen, wijken, en laatste lijn ook) ik kan me oprecht niet voorstellen dat ik continu naast de ac lijn zit :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:36

Zitten de AC en wel recht tegenover elkaar?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:38

Yvank_ schreef:
Zitten de AC en wel recht tegenover elkaar?

Ja :j zelfs nagemeten vandaag omdat ik het nu echt wilde voorkomen... en toch wéér :roll: en omdat ik hier zo nauwkeurig op let, kan ik me gewoon niet voorstellen dat ik er alle keren naast zou hebben gezeten, zeker niet aangezien binnen komen in stap is... :?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:38

En A en C staan wel echt recht tegenover elkaar? Wat ik op je still zie is dat je paard niet echt recht is. Hij is rechts gebogen en dat zou ik niet mogen zien op een rechte lijn.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:43

Suzanne F. schreef:
En A en C staan wel echt recht tegenover elkaar? Wat ik op je still zie is dat je paard niet echt recht is. Hij is rechts gebogen en dat zou ik niet mogen zien op een rechte lijn.

Misschien niet de beste still gepakt. Ik heb nog honderden andere stills, op de ene rechter dan de ander... maar op alle stills en lijnen loop ik tegen ditzelfde probleem aan... :?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:45

Dan staat of de filmer niet recht voor A, of je bordjes staan toch niet recht tegenover elkaar. Iets anders is er niet.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:46

Leg eens een straatje balken neer op de aclijn en kijk dan een show recht je daardoor heen stuurt.

Zou er ook op vrijdagavond gewerkt worden?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:48

Suzanne F. schreef:
Dan staat of de filmer niet recht voor A, of je bordjes staan toch niet recht tegenover elkaar. Iets anders is er niet.

Hmm bedankt voor het meedenken. Morgen maar opnieuw A en C opmeten en lijntje trekken naar de plek waar filmer staat... daar had ik nog niet aan gedacht... :(

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:48

Marjolein schreef:
Leg eens een straatje balken neer op de aclijn en kijk dan een show recht je daardoor heen stuurt.

Zou er ook op vrijdagavond gewerkt worden?

Ook een goede tip! Dankje!

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:51

Ik heb dit ook in het begin gehad, en bij mij lag het aan mijn afwenden. Ik moest wat later afwenden, jij ook zo te zien. Ik heb het opgelost door iemand te laten checken bij C wanneer ik het beste de wending in kon zetten. Ik had er geen last van met slangevoltes. Misschien even een kruis in het zand zetten als X?

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 20:52

Zondag ingestuurd en nog niks terug, vorige rondes nooit zo lang hoeven wachten.

Morgen weer filmen had graag aan verbeter punten gewerkt.
Helaas week erop niet, zit vol

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:13

urosa schreef:
Ik heb dit ook in het begin gehad, en bij mij lag het aan mijn afwenden. Ik moest wat later afwenden, jij ook zo te zien. Ik heb het opgelost door iemand te laten checken bij C wanneer ik het beste de wending in kon zetten. Ik had er geen last van met slangevoltes. Misschien even een kruis in het zand zetten als X?

Morgen les, ik zal het eens aankaarten :)
Filmpje van vandaag is in ieder geval nutteloos. Voor het eerst dat ik opnieuw ga filmen (zondag) en ben er ook echt al de hele tijd beroerd van :( zelf gewoon hele stomme fouten gemaakt ;(

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:15

Ik heb in het begin ook veel moeite gehad met de AC lijn. Wat mij uiteindelijk opviel is dat ik mijn 1e bocht te kort reed. Daardoor zit je de hele lijn er ‘naast’ terwijl je, voor jouw oog, echt recht op C afgaat. Dus rij je wel goed bij A weg?

Ik mis inmiddels het refreshen. Morgen weer een proefje opnemen en dan kan ik volgende week weer lekker minimaal 100x per dag de app refreshen :+

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:19

De tip van later afwenden heb ik inderdaad vaker gehoord. Als je net iets te vroeg afwendt en dan richting C rijdt, dan zit je er alsnog de hele lijn naast. Je moet zorgen dat je echt vanaf A rijdt en voor je gevoel kan je dan inderdaad misschien later afwenden.

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:25

Misschien valt het mij gewoon tegen van mijzelf... (bijna) altijd een 7 of 7,5 voor het binnenkomen, dus dan ga ik er toch een beetje van uit dat ik het gevoel aardig te pakken heb.... maar blijkbaar toch niet :o
Ik zal het morgen aankaarten in de les :j

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-20 21:42

Je filmer staat bij C maar is de TELEFOON ook bij C?
Of scheelt dat net 20cm door het vasthouden? Dat maakt de lijn dan ook scheef ;)