[HK]Wedstrijd springende bokkers.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Elke

Re: [HK]Wedstrijd springende bokkers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:41

Nou wij zitten weer officieel in een dal.... Vandaag er twee keer afgedonderd... Ik kom pas weer hier terug als ik normaal parcours door kom. Grrrr iets met al over de hindernissen zijn en dus te veel naar voren zitten :(

Oefenen oefenen oefenen gaan we doen. Lekker laag in de B hoppatee als ik vlekkeloos normale parcoursen daarin kan rond sturen ga ik pas weer flexibel L springen. Potverdorie!! _-:(

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:44

Ooh wat klote Elke. Hopelijk zijn jullie snel weer op de rit!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:47

Oh dat is niet leuk!
Een troost: Jouw lekker laag in de B is mijn streefdoel voor maart.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-15 21:58

Balen Elke :(:) Even een stapje terug en dan weer rustig uitbouwen! Komt wel goed!

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 07:53

Wat balen Elke!
Idd lekker B blijven rijden tot daarin het vertrouwen terug is en dan weer B&L, komt goed!! Met crossen zijn jullie zo stoer!!! Dan kan je straks ook zeker weer een L rondje springen!

Zo Checkie vond t zoooo spannend bij Beukers met de kür dus eigenlijk ging m'n hele galop d'r aan daardoor maar wel trots want hij was zo heet en kwam wel redelijk normaal de hele bak door!
Nu hard trainen voor de selecties en weer lekker springen en crossen met m!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 10:07

Balen Elke.. komt wel weer goed. Lekker de tijd nemen!

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 13:59

Zo. Ik heb een beoordeling terug daar kun je een lachboek van maken. 2 totaal verschillende proeven wn wel 4 punten verschil. Wat goed ging is veroordeeld. Wat mis ging haast beloond. Moest aangaloperen. Hij vol in de achteruit. Als toevoeging rondje bokken en dan krijg je een 5. En zo nog wat rare dingen. Die beste vrouw heeft echt een rot ochtend gehad, want niemand deed wat goed volgens haar

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 15:56

Da's waarom ik soms geen fluit meer snap van de dressuur. Ben wel eens met 73% thuisgekomen waarbij ik me oprecht afvroeg waar hij in vredesnaam naar had zitten kijken. :')

Oh my... Ik ben op! Springles met ponypaard, die (alweer) gruwelijk heet was. Maar wat doet ze het leuk dan! Dikke glimlach! :P Daarna ben ik nog met m'n grote mond op de dressuurreus van de stalbaas gaan zitten. Wat is dat anders zeg. :P Hupsen dat zo'n ding doet. Ongelooflijk. :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 21:31

Haha 'hupsen' :')
Tja jury's...

Nou Mickey was zichzelf weer en dat betekend dat ik mijn rijden weer moet omgooien :+ Eerste parcours lopen mutsen met afstanden en tweede rondje was ie het zat. Stak zo zn kop erin op 2. Afgegroet na de tweede weigering. Zo houden we het spannend, ene week foutloos en andere week zo :')

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:18

Leuk hè, paarden! :D

Hahaha, zodra ik een paard met twee paar teugels moet rondsturen snapt m'n hoofd echt niet meer wat we in vredesnaam aan het doen zijn. :P En dan krijg je dus: 'Leg je benen wat terug en sluit hem wat meer.' Ik: 'En dan gaat hij... hupsen?' 'Nou, verzamelen.' :')

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:26

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:27

Dat kan mijn grote vriendelijke springreus anders ook heel goed Bunn ;)
Die begint zo te draven dat ik het nog maar lastig uit kan zitten op mijn springzadeltje :=

Bunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 22:33

Hahaha, dat kan ik me voorstellen! Ik was wel blij met m'n fauteuil. :')

Wat een mooi overzicht Laura! En wat een progressie!

liespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:05

Vandaag voor de 3e keer een rondje B gesprongen. Foutloos rondkomen valt me nog niet mee! Aan m'n merrie ligt het niet, ze springt echt super. Maar ik vind het zelf moeilijk, de ene keer doe ik te veel, de andere keer te weinig 8)7 . Hadden jullie dit ook in het begin?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:18

Hupsen op een volleerde professor is best leuk. Haha en nog grappiger is om met je 5 jarige springpaard met veel aanleg voor passage en wissels te gaan losrijden op een veld met allemaal lichte en zware tour ruiters en ze de gek aansteken door voor de lol wissels om de 3 te rijden en dan terugnemen naar passage. Vooral op een springzadel met een simpel bitje.

En dan verdwijn je naar de springring en huppelt met dat paardje een parcours rond. Fijn paard was dat die gekke Faldo. Maar ook ontzettende streken. Niet in het parcours maar daarbuiten.

Lithya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-15 23:51

Streken zijn mij zo onbekend. Kun je je wat nader toelichten anne :+

Mooi overzicht Laura!!

Voor de derde keer, tijd zat. Gaat vast goedkomenzal jullie troosten. Ik waag mij niet aan een overzicht.

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 00:08

Mooi overzicht Laura!

Die van mij kan ook goed hupsen als ik het niet wil. Maar afgelopen week gaat die echt heel erg fijn. Morgen mag die weer mee naar oefenparcours. Ik teken er wel voor als die loopt zoals vorige week!

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 07:37

Ik vind jullie zo leuk samen en goed bezig Laura, maar dat had ik al gezegd.

Gisteren naar Jumping Mechelen geweest om te kijken en weer helemaal gemotiveerd.
Moet ook wel, eind van de week moet ik het parcours weer in. Ik wil januari en februari toch een aantal keren 80 en 90 springen, hopelijk gaat dat fijn want ik zou graag tegen maart terug een meter willen springen, dat ik in 2016 toch naar de B kan. Niet als must maar als in dat zou leuk zijn.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 09:26

Ah wat balen Elke :(:)
Maar na regen altijd zonneschijn!
Ik vind het zo'n cliché uitspraak maar vaak kom je "sterker" uit een dipje

Ik heb gisteren toch zo fijn gereden. Dressuurles op m'n springzadel en paard liep werkelijk geweldig!
Ben nog helemaal in de wolken.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:02

En ik ben er af gelazerd, precies op een wervel dus kan niet meer draven.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:07

:oo
Wat is er gebeurd?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:19

Hij stopte en draaide af, ik ging door de staander en maakte een draai omdat ik de teugels probeerde vast te houden en viel dus op mijn rug. Ik voelde zo de wervel ter hoogte van je behabandje knakken. Dev gevangen, teugels waren gebroken, nieuwe teugels gehaald, er weer op en stappen gaat maar draven schudt teveel. Ik kan niet meebewegen . Dus mezelf er terug af laten vallen (afstijgen wil ook niet meer) , paard vastgezet en vriend gevraagd om hem af te zadelen. Nu even warme douche, spiroflor en ibuprofen want ik kan ook niet op de bank zitten en ik krijg ook mijn trui niet uit dus wel ff serieus oppakken. Mijn rug is al zo kapot dus meer dan een verschot liever niet als het even kan.

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:32

Pfoe :(:)

AnoukvW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:32

Urielle!! Voorzichtig hoor!! Wel even foto laten maken?

Laura mooi overzicht, jullie zijn mooie combinatie, en mooie foto's! Dat t nu ff niet ging bij Beukers, ach, is ook niet een "normale" wedstrijd zo in die hal... Gaat vast goed komen volgende keer!
Wanneer mag je weer?

glenstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 13:40

Pfoe Urielle dat is niet niks. Doe je wel voorzichtig, je moet nog langer mee!