Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Suzanne F. schreef:_Gerdien_ schreef:Iemand noemde hier dat ze wel eens de uitslagen lijsten van het jurylid opzocht. Waar kan ik dit vinden? Ik heb namelijk de indruk dat ik meer punten heb gekregen dan echt verdiend..
Je zal zal ze vast verdiend hebben! Jij bent de eerst die vindt dat ze minder punten had verdiend.
NadjaNadja schreef:Hier ook de punten terug voor mijn merrie! Ik had niet echt lekker gereden, m'n eigen proefje gejureerd op 176. Nu dus de punten terug, 179. Hoewel ik dus zelf ook geen winst had verwacht, is dan zo 1tje puntje er vanaf toch wel jammer haha
Ik heb me opgegeven voor de volgende keer, dus dan gaan we kijken of we er weer wat meer aan kunnen rijden!
linda2008 schreef:Opvallend..... kennen julllie elkaar persoonlijk?
Zonder enig achterliggend verhaal te kennen zou ik juist denken; PR 188 in L1, 204 in L2, als je nu vragen stelt over die 204, tja ik zou dan ook denken dat ik een sinterklaasjury heb getroffen... tenzij je misschien langere tijd niet gestart bent maar juist hebt doorgetraind ofzo, dan is het weer een ander verhaal (daarom zei ik gelijk al “zonder enig achterliggend verhaal te kennen”). Maar vaak kun je gewoon op google jury of knhs met de naam typen, dan kom je al een heel eind
_Gerdien_ schreef:Ik ben m’n merrie weer aan het oppakken nadat ze een veulen heeft gekregen. De laatste weken lijkt alles op z’n plek te vallen en mooie punten passen wel bij de progressie die we hebben gemaakt. 204 vond ik dan wel erg ruim..
Soms krijg je meer dan je verdiend en soms minder. Blijft jurysport
xRoossie95 schreef:Mijn protocol ziet er trouwens raar uit dit keer. De kolom 'tips' ontbreekt. En in de eerste kolom met de oefening staat het dubbel zodat het niet goed leesbaar is?
[ [url=m/LzjsTc.jpg]Afbeelding[/url] ]
vaaleriee schreef:Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen
Leuk om hier al de punten weer voorbij te zien komen en mee te lezen.
Sorjonen schreef:vaaleriee schreef:Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen
Ik zie alleen maar het event van tot 29 oktober... Waar heb je die van 12 november gevonden haha? Of zit die al vol?
Sorjonen schreef:vaaleriee schreef:Ik heb me toch ook weer ingeschreven voor komend event. Ik had eigenlijk de 18e mijn M2 debuut en volgende week vrijdag wedstrijd. Zou toch graag dit jaar nog een winstpuntje in het M2 willen
Ik zie alleen maar het event van tot 29 oktober... Waar heb je die van 12 november gevonden haha? Of zit die al vol?
Suzanne F. schreef:Je zal zal ze vast verdiend hebben! Jij bent de eerst die vindt dat ze minder punten had verdiend.
Snorlex schreef:Iedereen met een winstpunt; gefeliciteerd!
Ik ben benieuwd wanneer de KNHS meer bekend gaat maken over het voortzetten van de online proeven, ook als de coronamaatregelen weer worden versoepeld. Volgens mij staat al een tijdje op de site dat ze daar ‘binnenkort op terugkomen’.