Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleurtje100 schreef:Wat ik weer had: moest mijn nieuwe paard over laten schrijven op mijn naam. Paspoort wat hij heeft is van KNHS, maar uit principe alleen al, vond ik dat hij er een moest hebben van het KWPN, en niet de KNHS. Bel ik de KNHS op, ik krijg te horen dat even een naam doorstrepen 14€ kost, en ik absoluut geen paspoort van een andere organisatie kan krijgen want dan is niet geldig. Mail ik het KWPN en krijg dit terug:
"Het is mogenlijk het nhs-paspoort te wijziging in een KWPN-
paspoort.U moet dan het nhs-paspoort naar ons toe sturen met een
briefje erbij dat u een KWPN-paspoort wilt aanvragen.Het oude
paspoort wordt dan vernietigd."
Ik krijg sterk het idee dat er gewoon gelogen word om weer 14 € te vangen, maargoed mijn paard krijgt een mooi nieuw KWPN-boekje.
Oh die kampioen is van de Amev Hippo-cup dacht ik.
Ik heb trouwens begrepen dat er vanaf 1 April ook met chaps gestart mag worden...
Zien jullie het voor je: Een ZZ-zwaar ruiter met veiligheidshelm en chaps! Dacht nog altijd dat dressuur om schoonheid en harmonie ging, als het aan de KNHS ligt niet meer. Nico Verwer zal er wel niet voor niets mee gestopt zijn.
Fleurtje100 schreef:Ik heb trouwens begrepen dat er vanaf 1 April ook met chaps gestart mag worden...
Zien jullie het voor je: Een ZZ-zwaar ruiter met veiligheidshelm en chaps! Dacht nog altijd dat dressuur om schoonheid en harmonie ging, als het aan de KNHS ligt niet meer. Nico Verwer zal er wel niet voor niets mee gestopt zijn.
Fleurtje100 schreef:Ik heb trouwens begrepen dat er
vanaf 1 April ook met chaps gestart mag worden...
WWWiske schreef:TER INFO:
Ik denk dat er gewoon 1 lijn getrokken moet worden.
Het gaat er toch om hoe wij rijden en niet hoe we eruit zien.
nee, toch ?
Eh, hoe zit dat nu eigenlijk exact in elkaar