Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Eve_16 schreef:Wat zou jij dan graag zien PSvanlot als je de proef uit je hoofd rijdt?
Ik meld me altijd aan na 1 volte in de baan en geef dan dus aan dat ik de proef uit mijn hoofd rij.
Bowo schreef:Ik laat mijn voorlezer altijd aanmelden. Die kan rustig wachten tot er tijd is, en dan hoef ik niet te riskeren dat die idioot van mij schrikt omdat er een blaadje in het juryhok wordt omgedraaid (als ik uberhaupt in de eerste 2 rondjes al in de buurt van het juryhok kom)
Selina schreef:Zou vanavond met m’n instructrice m’n proefjes oefenen maar de bak is verdronken.
Dus dan maar zaterdag op goed geluk voor m’n debuutWord nu wel zenuwachtig hoor. Is toch mn eerste echt wedstrijd.
Enzo_Ollie schreef:Kan de jury dan niet gewoon bij secretariaat aangeven of het nodig is om je aan te melden of niet, als blijkbaar de ene het niet wil en de ander wel
wendy1987 schreef:Ik meld mezelf ook altijd even netjes aan. Rijd altijd een extra rondje als ze nog bezig zijn, maar vind het altijd wel netjes om even te melden wie ik ben.. Dan is een nummer misschien wel fijner ook. Maar dat voelt dan zo onpersoonlijk ofzo
DemiSisa schreef:snorkel1986"
[quote="DemiSisa schreef:Ik heb gelukkig al een hoofdstelnummer, die maak ik gewoon vast aan m'n dekje met spelden.
Ik start toevallig dinsdag in Raalte. Maar dat is voor mij ook wel echt het uiterste qua afstanden die ik rij voor wedstrijden.
Leuk welke klasse ook al weer?
laat maar zag je onderschrift telaat..
Dan zie ik je wel rijden
Annash schreef:Getup, ik heb in november serieus overwogen whisky mee te nemen.Het gaat nu echt alweer een stuk beter. Morgen kan ik alles in alle rust doen, als dat goed gaat, geeft dat ook weer vertrouwen.
Noisy, ja ik hoop het echt. Ik kom van ver en heb al heel wat stappen gezet, maar het is bizar hoe ik op één geluidje helemaal in de angst kan schieten. En ik stapte echt overal op. Zoveel zadelmak gemaakt, hengsten gereden, noem maar op. En nu...
Silly1972 schreef:Annash schreef:Getup, ik heb in november serieus overwogen whisky mee te nemen.Het gaat nu echt alweer een stuk beter. Morgen kan ik alles in alle rust doen, als dat goed gaat, geeft dat ook weer vertrouwen.
Noisy, ja ik hoop het echt. Ik kom van ver en heb al heel wat stappen gezet, maar het is bizar hoe ik op één geluidje helemaal in de angst kan schieten. En ik stapte echt overal op. Zoveel zadelmak gemaakt, hengsten gereden, noem maar op. En nu...
Mischien wat Bach rescue nemen? Daar wordt je wat rustiger van.