Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LaDonna75 schreef:Jemig superpony, dat is ook niet grappig meer. Soms kan het, dat er niet winstpuntwaardig gereden werd, maar 140 punten, zat diegene achterstevoren of zo?! Dat is gemiddeld een 4,5 of zo.
RedRoses schreef:Hoi! Ik kwam toevallig dit topic tegen, en als fanatieke wedstrijdruiter dacht ik dat ik hier wel een vraag kon stellen. Zijn er hier mensen met erge wedstrijdstress? Ik heb mijn vorige paard t/m M2 uitgebracht, en ook wel de nodige spanning, maar het is nu soms heel erg. Ik rijd nu een paard voor een eigenaar, maar het is soms een best extreem dier. Ik moet bijvoorbeeld altijd ring verkennen in de pauze, anders kom ik mijn proef niet door. Op zich geen probleem, maar nu is het zo dat het paard minder gestresst is, maar ben ik het wel. Ik zal vast niet de enige zijn, is er iets wat jullie gebruiken of doen voor een wedstrijd om wat relaxter te zijn? Ik hoorde iets over Bach Rescue maar ik weet er niet veel van. Ik wil weer genieten op wedstrijd
Overigens wint de merrie bijna alles, dus het komt heel vaak wel goed. Maar gister ging het helemaal mis door mijn eigen spanning, zo jammer.
veertje99 schreef:Ik ben gisteravond weer voor het eerst dit jaar op pad geweest. Gisteren mocht Donna mee in het L1 na 3 maanden. Zelf niet een heel fijn gevoel over de proeven, maar blijkbaar dacht de jury daar anders over. 2x gewonnen met 201,5 & 198Ook echt onwijs veel mooie cijfers gehaald. Een aantal keren een 7 of 8 voor de galop & midden draf. Ook harmonie een 7&8 en houding/zit/effect van hulpen 2x een 8. Echt heel blij mee!
We hebben nu gewoon al in 6 wedstrijden 19 winstpunten behaald. Heb nog 1 wedstrijd staan in het L1 en daarna gaan we over voor het L2
[ [url=m/UmaTyt.jpg]Afbeelding[/url] ]
SophievdV schreef:Het is vaak een bepaalde gedachte of overtuiging die er voor zorgt dat je door de spanning stopt met echt te rijden en dan ontstaan er fouten. Anne Loosveld heeft een podcast en dat is best interessant. Zij biedt ook pakketen aan voor wedstrijdruiters.
veertje99 schreef:Ik ben gisteravond weer voor het eerst dit jaar op pad geweest. Gisteren mocht Donna mee in het L1 na 3 maanden. Zelf niet een heel fijn gevoel over de proeven, maar blijkbaar dacht de jury daar anders over. 2x gewonnen met 201,5 & 198Ook echt onwijs veel mooie cijfers gehaald. Een aantal keren een 7 of 8 voor de galop & midden draf. Ook harmonie een 7&8 en houding/zit/effect van hulpen 2x een 8. Echt heel blij mee!
We hebben nu gewoon al in 6 wedstrijden 19 winstpunten behaald. Heb nog 1 wedstrijd staan in het L1 en daarna gaan we over voor het L2
[ [url=m/UmaTyt.jpg]Afbeelding[/url] ]