Wedstrijden kletstopic 2022

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wedstrijden kletstopic 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 11:31

Fijn is dat he!

Ik had gisteren ook les, echt zo fijn bezig geweest.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-22 21:55

Ik zit te zenuwen nu hoor.. laat zo maar we zien t straks wel! Over kwartiertje erop..

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 00:26

Discodipp wat balen zeg! Weer in de lappenmand.. :(

Norwayfjord, heel veel succes morgen!!
Idd al heel netjes zo in 3 maanden tijd toch!!

Hier ging het goed! Toch mezelf laten voorlezen door iemand die er ook was. Was wel fijn met de zenuwen :+

Maar niet voor niets op pad geweest!
200 en 1e en 191 en 2e! *\o/*
Nu snel mijn bedje in :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 00:35

Wauwww wat goed Wendy!!

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 01:06

Proficiat Wendy! Wat goed *\o/*

Nina der knie is gelukkig al dunner aan het worden en haar achterbeen is al weer bijna helemaal dun. Dus misschien is het iets minder erg dan de vorige! Daar hopen we maar op!

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 08:18

wendy1987 schreef:
Discodipp wat balen zeg! Weer in de lappenmand.. :(

Norwayfjord, heel veel succes morgen!!
Idd al heel netjes zo in 3 maanden tijd toch!!

Hier ging het goed! Toch mezelf laten voorlezen door iemand die er ook was. Was wel fijn met de zenuwen :+

Maar niet voor niets op pad geweest!
200 en 1e en 191 en 2e! *\o/*
Nu snel mijn bedje in :')

Dank je wel!

Wauw wat een prachtige resultaten, gefeliciteerd! *\o/*

DiscoDipp fijn dat het al wat beter gaat!

Hier echt een rotnacht gehad, bijna niet geslapen en had het koud en hoofdpijn dus ik wens mezelf heel veel plezier vandaag, ik hoef pas om 4 uur maar we gaan met een aantal van stal dus we zijn de hele middag en avond op wedstrijd. Veel paracetamol erin en gaan :+

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 10:18

O wat balen Norway…

Ik ga in januari kür rijden…. Nooit gedaan en doe het omdat ik het heel graag eens wil doen en het in de buurt is.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 10:44

Ik heb gister voor het eerst inter 1 gestart. Ik heb gewoon genoten omdat hij echt heel tof aanvoelde. Op de goede stukken dan, hij vind 1 hoek op de 1 of andere manier super spannend en ik kreeg wat spanning als ik richting die kant moest. Helaas daardoor een misser in de serie en in t appuyement die kant op kroop hij helemaal in elkaar. Zonde daardoor 59,1% maar nog steeds gewoon blij door het gevoel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 10:48

Fijn toch nimber, dat is het belangrijkst.
Gefeliciteerd Wendy!

Succes nf!

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 10:54

Gaaf dat je je debuut gemaakt hebt Nimber!

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 11:06

Gefeliciteerd Wendy!
Super je debuut Nimbler, komt volgende keer vast goed!

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 16:31

Wat een leuk Topic, mijn naam is Desiree en rijd met mijn paard Cupido wedstrijd.
We zijn momenteel L1 + 23 en we gaan in Januari naar het L2!
Afbeelding

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 17:34

cocktailtime schreef:
Wat een leuk Topic, mijn naam is Desiree en rijd met mijn paard Cupido wedstrijd.
[ [url=m/zuscdd.jpg]Afbeelding[/url] ]

CUPI! *\o/*
Ohhhh meid wat leuk :D

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 18:13

2x 182 gereden :D Tevreden want ik werd zeker in de 2e proef echt niet lekker en koortsig dus helemaal goed zo :)

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 19:22

Ik als moeder van rijdende dochter, lees met plezier mee met jullie (wedstrijd) ervaringen. Ik zal waarschijnlijk niet zo vaak posten, ga wel mijn best doen, maar het meelezen vind ik heel leuk.

Oh ja, mijn ervaringen zullen dus zijn van onze 12 jarige dochter die haar pony's op voornamelijk dressuur wedstrijden uit brengt (C-Z2, D-B en D-B)

Iedereen veel succes op de wedstrijden

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-22 23:55

NorwayFjord schreef:
2x 182 gereden :D Tevreden want ik werd zeker in de 2e proef echt niet lekker en koortsig dus helemaal goed zo :)

Gefeliciteerd!

Ik ga volgende week voor het eerst starten, we gaan vooral voor de ervaring en winst verwacht ik niet. Ik hoop gewoon op een lekker rondje te rijden :)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 09:24

Tammie Welkom hier!

Norway gefeliciteerd met je punten.

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 09:57

Welkom Famke, horseloverl,cocktailtimd & Tammie!
Leuk zoveel nieuwe erbij

Spannend Autumn en leuk dat je gelijk een aantal wedstrijden hebt ingepland, lekker doorpakken :D

Sterkte DiscoDipp, klinkt heftig, hopelijk knapt je paard goed op.

NorwayFjord: spannend je L2 debuut, mooie instelling heb je :) en dan nog keurige punten ook. De online proefjes zijn natuurlijk echt wel een fijne manier om toch een beetje te blijven rijden, die wil ik ook in het L2 nog een paar keer meepakken.

@ Wendy: Super leuk dat je eerst je zenuwen deelt en daarna zo'n mooi resultaat! Gefeliciteerd!!

@ Nimber: knap! En met die omstandigheden is het dan ook wel even puzzelen, je komt de proef toch maar wel weer door.

Wij hebben gisteren ook ons L2 debuut gereden. De 1e proef leek ze ergens door geïrriteerd te zijn, heel onrustig in de aanleuning. 2e proef was in een baan die ze de vorige keer heel eng vond. Nu deed ze het dapper, wel met scherp gespitste oortjes en nog wat scherpe randjes maar een super gevoel <3
2 jury's en 183.5 en 193. Vond ik in beide gevallen wel hoog, had zelf beiden proeven op 10 punten minder geschat met alle wiebels en dingen, maar ben er super blij mee <3

Afbeelding

Het was best een beetje emotioneel: toen ik haar 2 jaar geleden kocht was dat met de intentie direct L2 te starten. Maar al met al bleek het met haar toch niet zo eenvoudig :') na de nodige uitdagingen en eerst 1.5 jaar thuis een combinatie worden, in de B beginnen dan nu toch in het L2 beland te zijn was gewoon bijzonder.
En ik vind ons er nog steeds niet echt klaar voor, gek is dat :') :')

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:15

Bedankt allemaal!

Gefeliciteerd Marieke, mooie punten hoor! Haha bijzonder he als je het eigenlijk niet had verwacht, ik heb dat ook hoor maar bij mij ligt dat aan mezelf. Ik vond wedstrijden niks voor mij en stom. Tot het ineens in juni klikte met rijden en in juli ging het echt lekker. Toen een startkaart aangevraagd en here we are :D

Ik zou eigenlijk vandaag ook starten maar heb afgezegd, ben echt te beroerd. Hopelijk kunnen we nog wat puntjes met online starten halen en dan na de dracht volgend jaar eens kijken of we naar de M1 kunnen komen!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:20

Ah jakkes, beterschap! Het kost toch veel energie altijd zo'n dag.

Haha en ja klopt! Groot deel perfectionisme want ik vind het dan gewoon echt niet goed/mooi, maar merk dat het ook een deel mentale 'zelfbescherming' is hoor, als ik eerlijk ben. Het is gewoon leuker om een meevaller te hebben dan een tegenvaller :o

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:54

Herkenbaar hoor! Ik kom altijd met mixed feelings van m'n paard af, ben altijd super trots op haar maar baal altijd van mezelf. Inderdaad perfectionisme, zo vervelend. Uiteindelijk kan ik het altijd wel relativeren maar net na de proef ben ik niet altijd even gezellig, terwijl ik op dat moment wel heel blij ben met Diva want die werkt altijd keihard voor me.

En dan zie ik thuis dit en dan kan ik alleen maar trots zijn op ons <3

Afbeelding

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 10:59

MariekeS_ schreef:
Ah jakkes, beterschap! Het kost toch veel energie altijd zo'n dag.

Haha en ja klopt! Groot deel perfectionisme want ik vind het dan gewoon echt niet goed/mooi, maar merk dat het ook een deel mentale 'zelfbescherming' is hoor, als ik eerlijk ben. Het is gewoon leuker om een meevaller te hebben dan een tegenvaller :o

Mooie punten hoor!
Soms rijd je super fijn en vallen de punten tegen en soms denk je slecht gereden te hebben en valt het juist mee. Dit heb ik ook al een aantal keer gehad. Waarom denk je zelf er niet klaar voor te zijn in het L2? Ik heb dat gevoel namelijk nu ook…

Cupido heeft m dressuur gelopen en m springen bij zijn vorige eigenaar.
Maar het is een groot paard 178 wat moeite heeft met zijn balans / aanleuning / over zijn rug te lopen. Ik twijfel bij mezelf vooral aan de aanleuning / galop
Hij komt in de galop snel omhoog en gaat ontzettend hard dan (waarschijnlijk door het springen erin gekomen)
Ik heb weinig controle in deze gang waardoor ik dus onzeker ben voor een volgende klasse.

cocktailtime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 11:02

Ik heb nog nooit echt prijs gehad, onze ringen zijn sterk. Ik rijd meestal ergens in het midden mee.
Vaak zijn de punten in de prijzen tussen de 205 tot zelfs 220. Bizar hoog!

Heb pas geleden een online masterclass gevolgd voor perfectionisme ook. (Zag ik op facebook voorbij komen)

DemiSisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 11:14

cocktailtime schreef:
[ [url=m/zuscdd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een knap paard heb je! :D

Nette resultaten zie ik langskomen. Gefeliciteerd allemaal :)

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-22 11:47

PSvanLot, heerlijk zo'n rondje buiten!

@Famke, ik heb een plastron van Anky, wel klittenband maar een van de weinige die niet in mn haar blijft hangen!

Welkom aan alle nieuwe mensen :) Ik moet echt ineens 1,5 pagina bijlezen, dus sorry alvast als ik iets vergeet

DiscoDipp wat zuur zeg! Hopelijk zet het goede herstel wel snel door..

Kim, alsnog knap debuut hoor. Maar stiekem balen natuurlijk dat ze net een spook in de hoek hadden, anders was het nóg toffer geweest :D

Wendy, Marieke en NorwayFjord, gefeliciteerd! Dat zijn lekkere punten.
En iedereen die vandaag mag succes!

Hier twee weken geen concours. Zit een beetje in dubio, wil eigenlijk graag L2 gaan rijden, maar staat ook nog een selectie voor de regio in het L1. Alleen de regio is op een locatie waar ik nu al 2x gezworen heb nooit meer te komen, dus al selecteer ik me, ik weet niet hoeveel zin ik erin heb :+ Luxeproblemen :')
De ander moet ik ook weer wat plannen in het Z, maar mn moeder start m ook, dus de weekenden gaan snel vol. En als zij er lol van heeft is dat misschien nog wel beter.