Papilio schreef:@lootje , ja klopt inderdaad! Mijn bijrijder is Mn instructeur, top combi. Zo traint zij hem intussen door als ik uitgeschakeld ben en ik weet dat ze nooit wat met hem zou doen wat ik niet wil. En nu brengt ze hem ook uit. Zodat t voor mij makkelijker is en hij t niet plots allemaal weer eng vind. In mei staat mijn eerste wedstrijdje weer gepland
SUPER!!
En heel herkenbaar zo heb ik het ook gedaan ik ben ook uitgeschakeld geweest door medische problemen/operatie/revalidatie en dan is het echt heerlijk als je iemand hebt die jouw paard ook echt kent en verder mee kan! Mijn instructrice rijd ook op mijn paard en toen ik weer mocht gaan rijden dan reed zij eerst en dan als ik de energie had deed ik laatste 15 minuutjes en hadden we meteen les zeg maar. Ook zij heeft Ginger toen uitgebracht toen ik niks meer kon zo leuk is dat!
! Mijn bijrijder is Mn instructeur, top combi. Zo traint zij hem intussen door als ik uitgeschakeld ben en ik weet dat ze nooit wat met hem zou doen wat ik niet wil. En nu brengt ze hem ook uit. Zodat t voor mij makkelijker is en hij t niet plots allemaal weer eng vind. In mei staat mijn eerste wedstrijdje weer gepland 
Voor degene die het leuk vinden,je kan via clipmyhorse mee kijken. De B begint om 15.40 tot 19.50 ongeveer. Gisteren les gehad en even proefje geoefend om te kijken op welke dingen ik moet letten. Was flink aanpoten, maar ik heb er wel vertrouwen in. Vandaag nog een keer rijden en dan pas op het NK weer. 

Hier gaan we bij de ruiter-balans workshop ook aan werken. Nevele is ongelofelijk gevoelig op de ruiter en dat maakt het ontzettend confronterend maar ook heel dankbaar, want ik merk meteen verschil wanneer mijn houding verbetert. Ik zit links ook iets meer vast in mijn lijf, hier wordt ik me steeds bewuster van waardoor ik dat beter kan omzetten.
Daarvoor kunnen we natuurlijk nooit zo'n zelfde auto terug kopen en aangezien wij thuis als privé volledig in de problemen zitten.. Dit komt zo slecht uit en dan is het niet eens onze schuld geweest, maar een ander die hiervoor heeft gezorgd
Ik had een super fijne GP-instructrice die echt keek naar waar wil jij aan werken en je had dan dus een beetje prive les in de groepsles. Dat was erg fijn! Daarna een wat 'hardere' instructrice. Die meer werkte onder t motto: Ja wat is dan vriendelijker? 1x wat duidelijker of na 1000x nog steeds het lief vragen maar niks bereikt hebben. Wat dit mij bracht is dat ik vooral veel consequenter werd (wat wel nodig was bij mijn kleine bodybuilder
) waardoor we nu wel echt zijn waar we nu zijn. Helaas is die door privé omstandigheden gestopt.