Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en duidelijk verschil in je punten en gevoel. toch fijn als dat een beetje gelijk op loopt
Hopelijk heeft hij dr wel wat van geleerd en is hij niet nog banger geworden
Dus her en der wat scheef en overspringen in contra. Toch nog 183. Komend weekend de 1e selectie.
Proef 19 alleen SB en kwartwendingen, proef 20 er achteraan met twee lange zijden travers. Nu denk ik ook wel een beetje dat het er vanaf hangt wat je ligt. Die travers gaat bij mij gewoon nog heel lang duren.
203
Je moet vlak na mij starten zag ik haha.
Beetje jammer de bammer dat het feestweek in het dorp is hier, voor mij geen feestje zaterdag

c_alsemgeest schreef:Ja dat blijf ik ook altijd hebben... zelfs met losrijden is het nog 100%
Ga ik de ring in zakken we naar 60
Iets met spanning en faalangst?
heb vorige week mijn ogen laten laseren dus ik heb alleen de laatste 2 pagina's even bijgelezen want langer kan ik mij nog niet focussen haha.
Blijf nog lekker ff in het M2
Martine schreef:Ik ben vandaag ook Z1 gestart. En zo trots als een pauwSlaat nergens op.
Fijn kunnen rijden. 203 en 206,5. Nog niet genoeg om echt te scoren want er gaan best nog wel wat dingen fout. Dingen kunnen mooier afgewerkt worden en ik moet zelf wat rustiger worden in de proef zelf. Heb wel filmpjes maar die wil ik eigenlijk niet online zetten zodat iedereen ze kan zien![]()
Je mag me wel pb'en dan wil ik ze best geven
Want kan best nog wat tips gebruiken.
stuur mij de filmpjes maar
droversrun schreef:Ik ben er ook weer hoorheb vorige week mijn ogen laten laseren dus ik heb alleen de laatste 2 pagina's even bijgelezen want langer kan ik mij nog niet focussen haha.
sunny44 schreef:Ik heb afgelopen zaterdag GP gestart. Meer afdruk en betere pi/pa dan de vorige keer. Maar ook helaas wat hele dure spanningsfoutjes. De jury's waren al niet bepaald royaal en de foutjes werden heel hard afgestraft. Weer een ervaring rijker en op naar de volgende keer![]()
En gisteren m'n M2 debuut met Hadolly gehad. Eerste proef wel fijn met nog wat kleine balans dingetjes > 203. De 2e proef ging het regenen en dat vond ze niet heel leukDus her en der wat scheef en overspringen in contra. Toch nog 183. Komend weekend de 1e selectie.
renee16 schreef:Proef 23 en 24 vind ik idd ook belachelijk veel schelen in niveau !
Proef 23 is dan ook beduidend makkelijker dan de andere proeven, zonder keertwendingen en travers.
Proef 24 is echt ieder lijntje moeilijker gemaakt. Van contra naar contra wissel, de heeeele korte diagonaal incl wissel. Het laatste lijntje richting jury. En travers, keerwendingen, sb, appuyement.
Vind het verschil tussen die 2 proeven wel heel erg groot. Bijna vreemd dat ze onder hetzelfde niveau vallen. 25 & 26 liggen veel dichter bij elkaar.
Overigens lag mijn punten verschil daar niet perse aan. Mijn paard kan alle onderdelen op zich prima lopen, mijn probleem zit hem in de basis, het aan elkaar houden.
eeeh vanavond maar even oefenen aangezien we zaterdag weer mogen
Nieuwe bodem ingekomen, en sinds twee weken hebben we een nieuwe bockmann, voorlopig niet meer poetsen dus
Janine1990 schreef:Woow Splinter! Wat een verschil zeg!
Wij hebben vorig jaar een poging gedaan met de oude Sluis Maxx van de eigenaar van onze paarden. Hij glom niet meer, dus wij een autopoetser erbij gehad. Komen we er achter dat delen van de bodem rot zijn... En dat de laklaak helemaal verloren is gegaan door weer en wind.Nieuwe bodem ingekomen, en sinds twee weken hebben we een nieuwe bockmann, voorlopig niet meer poetsen dus
nieuwe is nog beter
Ik verwacht bij je Z debuut ook een grotere aankondiging dan zo tussen neus en lippen door haha.
droversrun schreef:@Janine oh haha ik vond je al zo omgeslagen opeensIk verwacht bij je Z debuut ook een grotere aankondiging dan zo tussen neus en lippen door haha.
Ogenlaseren viel echt reuze mee. Ik had de Trans PRK methode, waarbij een laser eerst je hoornvlies weg brandt en dan laseren ze je oog. Hierdoor is de herstelperiode wat langer en duurt het een tijdje voordat je weer volledig kan zien, maar ik kon niet anders vanwege mn relatief jonge leeftijd en mijn grote afwijking in mijn rechteroog. Schijnt ook de methode te zijn met langste en pijnlijkste herstel, maar het is me echt reuze meegevallen. Behandeling zelf merk je al helemaal niets van en duurt hooguit 3 minuten in totaal. Alleen de tweede dag heb ik veel pijn gehad en alleen maar mijn ogen dicht gehad, maar de overige dagen bijna geen last gehad. Kan het echt iedereen aanraden
Hoezo bijgeloof
Ik deed ook alles met lenzen hoor Splinter, al 10 jaar ongeveer. Maar voor het laseren moet je toch echt een week je lenzen uit dus bril op.
en zolang er verbetering mogelijk is, is het goed toch!
In november was ik ergens tweede met 178, de eerste had 178,5....
vonneke schreef:Tja als er niet beter gereden wordt dan kan een jury ook niet meer punten kwijt.
Ik vind het zelf ook heel vervelend als ik zit te jureren en ik kan geen hoge cijfers geven.