Ladygiroc schreef:PrimaDonna_ schreef:Ik zou het ook niet aandurven om te gaan rijden met ijzel..
Is wel jammer dat je eerste wedstrijd dan meteen niet door kan gaan, maar een ongeluk met je paard en trailer wil je ook niet hebben!
Maar kosten..? Neem aan dat je nergens voor hoeft te betalen toch als je niet gaat rijden.. Vind dat wel heel raar anders...
Zo raar is dat niet.. de vereniging heeft al kosten moeten maken. Het zou coulant zijn als je door deze omstandigheden niet hoeft te betalen maar raar vind ik het niet.
Jaa daar heb je wel gelijk in!

Ik dacht even te makkelijk
Zij kunnen natuurlijk het weer ook niet een maand van te voren zien
Neem mijn worden snel terug!
ik ben ook niet meer gegaan en zag inderdaad later dat het zoiezo is afgelast. Heb wel een mailtje gestuurd of ik evt morgen nog kan starten. Dat hoop ik wel want ik had natuurlijk wel zin in de wedstrijd.
Gelukkig vindt ze dat niet heel eng, alleen beetje spannend. Vervolgens in de binnenbak alleen maar wat aan de hand rondgestapt, ze vond het best eng. Daarna liep ze wel ontspannen. Ze zat wel vrij hoog in het stress niveau, dus ik ben er niet meer opgegaan. Ze moet de binnenbak niet gaan associëren met enge dingen namelijk. Daarnaast heb ik echt het idee dat ze last heeft van haar rug, ze doet zo vreemd als ik erop zit. Gelijk de osteopaat een bericht gedaan voor een jaarlijkse check. Als zij zegt dat het niet in de rug zit, dan ga ik voorlopig zonder zadel aan de slag om te kijken of dat veel verschil maakt. We willen eind januari/begin februari naar de zadelmaker. Eerder gaat hem helaas niet worden 
. Is je zadel niet wat aan de lange kant? Kan goed zijn dat ze daardoor wat vreemd reageert.
.
Kan helaas pas eind januari ergens!