Ik heb weer afgegroet voor de verandering. Tm 8 ging goed en daar rende hij gewoon heel hard erlangs. En dan is ie zo sterk dat ik ook echt niks kon doen. Afgemeld voor t tweede rondje ook. Ga m denk ik voorlopig niet meer starten in idee geval
Idee om weer BB 90cm te gaan starten totdat je het vertrouwen terug hebt? Of een ander bitje erin zodat hij niet meer kan vastpakken? Hopelijk vind je de reden dat hij vaak zo klote doet.
Ik ga volgend weekend weer poging wagen in Asten in de B klasse na een wedstrijd stop van bijna een half jaar. Ik hoop dat ik kan laten zien dat ik al weer meer controle heb dan in het verleden. Ook mijn eerste keer in het grote Asten dus ben benieuwd waar iedereen met zoveel lof over praat.
Saaams
Geplaatst: 15-10-16 21:18
Voor degene die bij laseur zouden starten volgend weekend. Wedstrijd is afgelast vanwege plaatsen nieuwe bodem... jammer dat ze er dan niet eenmalig een outdoor van maken, zelfs met regen is hun bodem nog top.
Hahaha ze is blijven zitten vibabu! Nouja de vrouw die hem ingereden heeft zei ook dat bij dit al doet vanaf het begin, dat er geen pijl op te trekken is. Aard van het beestje denk ik...
Even een vraagje aan jullie, ik kom mijn knhs niet meer in .. terwijl ik 100% zeker weet dat ik het goede ww en gb heb .. dacht misschien storing ofzo .. meer mensen er last van ?
Aan de andere kant kun je de rest van het jaar dus mooi op een goede nieuwe bodem rijden daar Is vast een goede reden voor dat dit nu gebeurt en niet toen er nog buiten gereden werd.
Hier ook geen problemen met mijn knhs Kan gewoon inloggen
Daar ben ik ook echt heel blij mee. Met Mickey weet ik nu ook echt niet wat ik moet doen. Aan de ene kant heb ik er op deze manier geen zin in. Zat gister weer met tranen op mijn paard, wat toch ook niet echt de bedoeling is. Maar ik wil ook niet opgeven.. Lastig dus.
Goldie
Geplaatst: 16-10-16 12:13
Misschien tijdelijk door iemand anders laten rijden? Dit is voor jullie allebei niet leuk. Kan jij je lekker op je puppypaard gaan richten
Gefeliciteerd met je prijs nog! Ik heb met Cas een deken gewonnen bij Indoor Beukers. En een keer een deken met dressuur Hoogste overall score van het weekend. Je kon me wegdragen toen, denk dat ik echt heeeeel verbaasd keek
Leuk veulen zie ik voorbij komen!
Ik ga dinsdag met Latte naar clubles, ben benieuwd