Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
. Daarna zelf ook nog even een rondje gereden en toen ging het heel fijn! Daarna ook afscheid genomen want over iets meer dan 12 uur zit ik in het vliegtuig.. Alles geregeld voor mijn paardje en er onwijs veel zin in!
geniet ervan!
hebben d'r weer zin in!
Heb je veder wel lekker gereden?
Ik had 12 april eigenlijk wedstrijd maar ik heb het maar afgezegd helaas. Want ik moet nog een tijdje bitloos, het wondje is nog niet helemaal hersteld. 

hierdoor met allebei nét geen winst 

. Heb het nog nooit op wedstrijd gedaan, maar zoals ik al zei Vera relaxed erdoor
aniek_joefy schreef:Ik rijd indd thuis heel vaak met muziek op! Heb ze tnuis staan dus eigenlijk altijd alleen in de bak, heel fijn!
Ik merk ook dat ik ontzettend snel afgeleid ben tijdens de wedstrijd, vooral buiten![]()
Iets om op te gaan trainen!
.(heb wel een vriendin met paard in de kost, maar die rijd meestal buiten, yes :p).
), inderdaad goed trainen
(Ik mag me ook niks aantrekken van dingen die Vera eng vind, zoals m'n opa in de groentetuin xd) 
aniek_joefy schreef:
De selectie volgende week is op dezelfde locatie dus dat is wel fijn!
(nee eigenlijk heb ik de hele dag niks gedaan, alleen de paardjes in-uit de wei gehaald en gevoerd 2x + poepgeruimd maarja
)