Klinkt wel alsof je er gelukkig op tijd bij was
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Klinkt wel alsof je er gelukkig op tijd bij was

. Vind het wel belachelijk het verschil! Gauw vergeten!
gewoon maar snel vergeten en op naar de volgende denk ik. 
. Overigens kreeg ik met de schimmel die ik voorheen reed wel ooit een 9 voor verzorging, vond ik stiekem ook wel verdiend omdat het zo veel meer werk is deze netjes voor te stellen dan een donkere.
. Voor het eerst alles zelf gedaan, trailer, auto rijden etc. Toch spannend weer
. Heb dit wel vaker gedaan met paarden van andere, maar nooit met mijn eigen. En veel met de trailer heb ik ook niet gereden.
Nies_ schreef:Toch nette punten! Gaat wel vlot zo he, als je steeds drie punten per wedstrijd pakt
.
Thirza schreef:Renee, dank je wel! Valt mee kwa wassen hij is redelijk schoon gelukkig!
Super goed weer 3 punten, je gaat hard!
Laura dank je wel, leuke reactie ook in m'n topic!
Ik zit trouwens te denken om er een grijs dekje op te gaan leggen op wedstrijd zelfde kleur als m'n jasje en oornetje, is dat wat denken jullie?
na het losrijden even zweepje erbij, kort aantikken achter m'n been tot ie erop aandraafde en zo enkele keren herhaald. Hij werd er zo fel van dat ik daarna op een minieme beenhulp alles erop kon, hij sjouwde zo de volle 60 meter lange zijde sb zonder moeite. Uitstrekken deed ie zo gigantisch dat ik bijna eraf stuiterde
echt waaaanzinnig, zit nog steeds met een grote smile op m'n gezicht als ik eraan terugdenk
Robin was ook erg enthousiast over Cadiz dus dat was ook erg leuk haha. Heb nog een topicje gemaakt van onze weken bij Olga:

bleek uiteindelijk gewoon twee winstpunten te hebben en we vielen maar net buiten de prijzen