Balen is dat Aranel! Hoop dat je er morgen nog bij kan!
Iedereen dit weekend succes
Hier waarschijnlijk pas weer eind mei wedstrijd. Omdat ik eerder niet kan of de wedstrijden dan te ver weg zijn. In ieder geval even de tijd om door te trainen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Michelle77 schreef:Ja ik!!
Ons debuut, dus ben benieuwd. Zijn wel met z'n tweeën, dus lekker druk haha. Misschien dat er nog wat bijgeschreven wordt.
_KellyAV schreef:Ik ook! En m'n enige doel is ontspannen rijden!
Vandaag les gehad van een andere instructrice, in 1 woord WAUW!
Ik moest zowat janken van geluk

xNK schreef:Hoihoi! Ik mag mij vast ook wel melden toch?
Morgen ga ik voor het eerst M1 starten, ik ga nog wel HC, omdat ik totaal niet weet wat mij te wachten staat!
Ik ga voor een tevreden gevoel en boven de 170 punten, als dat lukt, maak ik volgende week mn officiële debuut!
Ook nog even iets over mezelf: Ik ben Naömi, 15 jaar en rijd op een 5-jarige ruin. Wij hebben hem 2,5 jaar geleden zadelmak gekocht en ik heb hem volledig zelf opgeleidAchteraf gezien heb ik ontzettend veel geluk gehad, want toen wij hem kochten, kon ik eigenlijk nog niet eens goed rijden.
Iedereen die dit weekend ook start: veel succes!!

Aranel schreef:Welkom xNK!
Mijn wedstrijd van zondag is afgelastwegens te weinig deelname.. startlijst stond er al wel gewoon op. Heb net gebeld naar een ander concours wat morgen is en daar sta ik nu eerste reserve maar ik denk dat het geen wedstrijd wordt voor mij dit weekend.
nadita schreef:Iedereen die op concours gaat dit weekend, heel veel succes.
Ik ga de kust van Nederland bekijken, ga naar Noordwijk. Helaas zonder paard, het lijkt me zo gaaf om eens langs het strand te rijden....
dressuur518 schreef:Iedereen die van t weekend op concours gaat veel succes!
Ik heb de afgelopen 2 weken niet kunnen rijden vanwege kreupel paard (zeer gevoelig in de rug door KS, bleek dat ik de traver met te veel spanning reed en daardoor zette ze de rug vast --> onregelmatigheid) Gelukkig loopt ze nu de da haar weer helemaal uitelkaar getrokken heeft weer helemaal goed. Dit weekend lekker thuis en volgend weekend weer mee op wedstrijd, voor waarschijnlijk laatste keer M1. (hebben de punten voor M2 al wel binnen)
Leuke dingen gaan jullie doen hier boven! Ik heb dit weekend 3 feestjes dus ben wel blij dat ik niet zo vroeg met bed uit hoef om op wedstrijd te gaan!

!
.. ik had me verstand zo op nul dat ik naar rechts ging plaats van links.. balen! . Maar ik was ook zo moe en ik voelde me al niet lekker.. naja volgende keer beter, vertel jullie de punten zo wel 

Heb je nog kunnen starten?
?