Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
odenxia schreef:Ik wil hem groot springen, dus wat dat betreft heb ik mn lijn gekozen![]()
Alleen lukt het me niet hem groot te laten springen.
lienbono schreef:Nou.. ik denk dat m'n papie niet zo ver gaat rijden met mijVoor mij is dan 2u30 rijden. Al zal het natuurlijk moeilijk zijn om een locatie te vinden die dicht in de buurt is voor iedereen.
We kunnen ook een buitenstaander vragen? Dan kunnen Jenny en Katja zelf meerijden.. (Zullen ze ook wel leuk vinden denk ik)
horseyfries schreef:Ik doe clinics geven voor mijn werk dus als jullie mij vragen dan betekent dat wel dat ik het niet pro deo kan doen, maar ik wil er gerust aan meewerken.
Zelf ben ik momenteel genoeg voorzien van instructie op topniveau dus ik ga geen clinics bij anderen dan hen meedoen, als we bijv. een middag bij Alex van Silfhout kunnen organiseren dan wil ik daar wel aan meedoen, bij Bartels gaat dat sowieso niet lukken (of het moet een complete workshop worden met 70 deelnemers waarvan er maar een vier tot zes mogen rijden).