yvonnedv schreef:Ik zie nergens een nummer staan hoor, waar moet dat volgens jou staan dan?
Nummers staan rechts bovenaan op je coupon, is een 7 cijferig nummer.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dustyenmax18 schreef:Ook werd er akkoord gegaan met de invoering van de startpas per 1 januari 2012. Hiermee zijn de startcoupons voor wedstrijdruiters verleden tijd. Zowel het inschrijven voor leden als de administratieve verwerking voor wedstrijdorganisaties wordt met dit nieuwe systeem een stuk gemakkelijker n sneller.
Met een startpas, die combinatiegebonden is, kan men onbeperkt starten in de vier disciplines dressuur, springen, eventing en endurance. Dit nodigt uit om ook eens een keer in een andere discipline te starten. De startpas voor paarden kost 75,50. Met deze prijs zorgt de KNHS ervoor dat 75% van de startkaarhouders hetzelfde of minder gaat betalen dan voorheen. Men kan er ook voor kiezen een gelimiteerde startpas te kopen voor 55,50, die het recht geeft om vier keer per jaar te starten. Voor 25,-- is het mogelijk om een upgrade aan te schaffen naar een onbeperkte startpas. De disciplines mennen en aangespannen krijgen een disciplinegebonden startpas.
Romy_tessa schreef:Ik ben ook heel benieuwd hoe het met het mennen zal gaan. Ik start indoor met twee enkelspannen en outdoor met twee- en vierspan, als dit allemaal discipline gebonden wordt gaat het me heel veel geld kosten om alles te blijven starten.
JustLizz schreef:
en die kosten worden dus niet genoemdCitaat:De disciplines mennen en aangespannen krijgen een disciplinegebonden startpas.