Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
!) en ik voel me er prima bij!Sizzle schreef:
Niet op de gemiddelde manege MET veiligheidscertificaat in ieder geval waar ik ze tegenkom.
Iedereen moet een cap op, behalve de voltige les want een cap is zo zwaar en onhandig![]()
Ik vind het allemaal best, maar inconsequent is het tot en met.
zelfs die meiden van Sneekes die internationaal meedraaien trainen gewoon netjes met helm.
.
waardeloos he, zo'n klein koppie cinny1 schreef:Nee, volgens de artsen had het beter geweest als deze mensen geen cap op hadden gehad. En daarom blijf ik er bij dat het ieder zijn eigen volwassen verantwoording is.
Zal inderdaad niet meevallen om een cap te creeeren die dan ook nog comfortabel is, de gemiddelde cap is nu al niet comfortabel.
Sizzle: ik heb hetzelfde probleemwaardeloos he, zo'n klein koppie
)
Lielle schreef:ik ben denk ik heel wat bewuster bezig met veiligheid en bescherming dan het overgrote deel van de Nederlandse ruiters (aangezien ik sgw rijd) maar van die betutteling word ik helemaal simpel.
Sizzle schreef:Maar nu heb ik kort haar en ik maak me nu al zorgen over mijn komende wedstrijd hoe ik na elke sprong mijn cap weer moet corrigeren.
Gelukkig mag ik hier in de dressuur ook gewoon in de laagste klasse met hoedje.
Lielle schreef:Sizzle schreef:Maar nu heb ik kort haar en ik maak me nu al zorgen over mijn komende wedstrijd hoe ik na elke sprong mijn cap weer moet corrigeren.
Gelukkig mag ik hier in de dressuur ook gewoon in de laagste klasse met hoedje.
een crosshelm zit echt super, evt met hoes capcondoom om de klep na te bootsen.
Volgens mij kostte de mijne zo'n 100 euro, de goedkoopste was 77 euro zag ik. Cover erbij voor 10 euro en klaar.
) Echwel schreef:Ik heb inmiddels bijna ieder botje in mijn lichaam gebroken en daar helpt geen helm tegen...
Dat je het met een cross/aangespannen marathon op hebt kan ik helemaal inkomen
dat deed ik al voor het verplicht was, maar de dressuur ach....
Echwel schreef:Discilpine reglement mennen staat alleen goedgekeurde helm, verder niets...
Zou je nu kunnen zeggen dat het alg wedstrijdreglement dat overruled.
Maar als deze jongens er dus niet mee rijden heb je het zelfde geval als op indoor brabant..
Niet aan ij om er iets over te zeggen, ook dat is eigen verantwoording.
Wij doen het goed..