Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Uiteindelijk dus last minute nog gegaan. 
Op mijn rapport nam ze het voor me op met te zeggen dat ik kennelijk niet alleen voor lessen dingen vergeet dus dat ik er waarschijnlijk weinig aan kon doen 

en zwarte handschoenen vergetenuit te doen..Had de jury niet opgemerkt gelukkig. 
gelukkig kon ik ter plekke wat lenen

Met het verkeerde paard op concours staan heb ik ook al eens geflikt. Kon gelukkig met het verkeerde paard een plek van een uitvaller opvullen en een vriendin heeft mijn andere paard ondertussen even gevlochten en later ook gebracht. Dus toen startte ik met twee paarden ipv een.
Dat doe ik dus ook niet snel weer...
omdat er twee enorme bulten op de plek van de singel zaten het leken wel tennisballen. Als ik ooit nog mijn singel vergeet dan start ik wel niet!!! 

Lowara schreef:ik ben een keer mijn zadel vergeten
godzijdank kon ik er op het concours eentje lene,maar als je je eigen zadel gewend bent, zit zo'n leenzadel toch wel heel anders
gelukkig een goede deal gemaakt,want degene van wie ik het zadel leende, was de pony ziek geworden, dus mocht zij in ruil daarna op de mijne starten
Angel99 schreef:Lowara schreef:ik ben een keer mijn zadel vergeten
godzijdank kon ik er op het concours eentje lene,maar als je je eigen zadel gewend bent, zit zo'n leenzadel toch wel heel anders
gelukkig een goede deal gemaakt,want degene van wie ik het zadel leende, was de pony ziek geworden, dus mocht zij in ruil daarna op de mijne starten
Inderdaad goede deal, wel aardig dat je, je pony aan haar leende!
. Maar alles kan nog gebeuren
.
Gelukkig realiseerde ik het me net op tijd.