Wat is 't ergste wat je ooit bent vergeten met een wedstrijd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rozanne

Re: Wat is 't ergste wat je ooit bent vergeten met een wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 14:41

Sjabrak Koe

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 14:42

De wedstrijd zelf Vork . Uiteindelijk dus last minute nog gegaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 14:49

Ik zie dat ik nog niet zo stom ben met steeds "het paard" toe te voegen aan het lijstje dat moeders en ik altijd opdreunen om te kijken of we alles hebben *LOL*

Ben ooit mijn cap vergeten. Gelukkig behulpzame mensen bij ons. Mijn leerkracht nederlands op dat moment reed ook wedstrijd en kloeg altijd dat ik altijd wat vergat. Dus ik op mijn sokken; "eh...M...ik ben mijn cap vergeten...." Die moest keihard lachen terwijl ze haar cap af deed (ze had al gereden) *LOL* Op mijn rapport nam ze het voor me op met te zeggen dat ik kennelijk niet alleen voor lessen dingen vergeet dus dat ik er waarschijnlijk weinig aan kon doen Nagelbijten / Gniffelen

verder: handschoenen, zweep, singel, jasje...Ja de eerste keren op wedstrijd gaan is niet gemakkelijk... Nagelbijten / Gniffelen

Ook dat ik wilde opstappen en mams "denk dat het handig zou zijn als je je jogging uit deed..." (ik doe altijd een jogging aan over mijn laarzen en witte broek)
Schijnheilig en zwarte handschoenen vergetenuit te doen..Had de jury niet opgemerkt gelukkig.

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:13

Laarzen.

Ik was helemaal trots, net nieuwe leren laarzen, mooi gepoetst.. Vergeet ik ze. Bloos
Op je schoenen rijden lijkt ook niet, dus mijn vader had ze gelukkig snel gebracht.

Of de singel van het andere paard meenemen, ook al zovaak gehad. Nagelbijten / Gniffelen

chertunzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:20

Ik heb een keer het verkeerde paard meegenomen. Ik had 2 volle zussen van elkaar staan die ook nog eens sprekend op elkaar leken. Stonden ook nog eens naast elkaar. Mijn vriend was braaf aan het helpen met inladen dus ik had niet gezien dat hij de verkeerde pakte. Kom ik daar aan om een m parcours te starten met mijn 6 jarige heb ik een 4 jarige bij me. Ik kon wel door de grond zakken.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-08 19:22

ik ging op een trektochtweekend, ik had alles mee. Behalve een zadel en hoofdstel ROFL gelukkig kon ik ter plekke wat lenen Haha!

Anne_Loes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:04

Het ergste wat ik ooit vergeten ben... zijn babydoekjes...
Ik ben echt een controlfreakje.. heb alle spullen die ik mee wil nemen op een lijstje staan en ik ga ook echt niet eerder weg dan dat ik dat twee keer gecontroleerd heb Clown

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 12:13

Haha! Met het verkeerde paard op concours staan heb ik ook al eens geflikt. Kon gelukkig met het verkeerde paard een plek van een uitvaller opvullen en een vriendin heeft mijn andere paard ondertussen even gevlochten en later ook gebracht. Dus toen startte ik met twee paarden ipv een. Clown

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 14:32

Ik ben een keer mn singel vergeten Clown

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-08 16:27

Ik vergeet eigenlijk nooit wat, één keer ben ik mijn paspoort vergeten, had beloofd dat ik nog naar de jury toe zou komen, was ik helemaal terug gegaan naar huis kom ik aan, is de jury weg Boos! Dat doe ik dus ook niet snel weer...

xxbeauxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 20:50

ben een keer me laarzen vergeten en paspoort ...

Angel99

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-08 22:15

Ben mijn singel een keer vergeten, geen ramp dacht ik, een singel van iemand geleend, maar toen ik thuis kwam had mijn paard een allergische reactie op de singel van dat andere paard gekregen. Ik heb twee weken niet kunnen rijden Frusty omdat er twee enorme bulten op de plek van de singel zaten het leken wel tennisballen. Als ik ooit nog mijn singel vergeet dan start ik wel niet!!!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 00:16

ik ben een keer mijn zadel vergeten Clown
godzijdank kon ik er op het concours eentje lene,maar als je je eigen zadel gewend bent, zit zo'n leenzadel toch wel heel anders Nagelbijten / Gniffelen
gelukkig een goede deal gemaakt,want degene van wie ik het zadel leende, was de pony ziek geworden, dus mocht zij in ruil daarna op de mijne starten Ja

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 00:22

Singel. Dat was bij een viertalwedstrijd, dus extra erg. Gelukkig kon ik er eentje lenen Nagelbijten / Gniffelen

Angel99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 00:39

Lowara schreef:
godzijdank kon ik er op het concours eentje lene,maar als je je eigen zadel gewend bent, zit zo'n leenzadel toch wel heel anders Nagelbijten / Gniffelen
gelukkig een goede deal gemaakt,want degene van wie ik het zadel leende, was de pony ziek geworden, dus mocht zij in ruil daarna op de mijne starten Ja

Inderdaad goede deal, wel aardig dat je, je pony aan haar leende!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 00:57

Angel99 schreef:
Lowara schreef:

Inderdaad goede deal, wel aardig dat je, je pony aan haar leende!

Of het was geen offieciele wedstrijd of je zit uit je duim te zuigen.
Want op een offieciele wedstrijd kan je niet zomaar zonder startkaart op een ander beest starten.

Ik ben een keer mijn cap vergeten.
Gelukkig kon ik er eentje lenen van een vriendinnetje, alleen was die cap 3 maten te groot dus in galop waaide hij bijna af en moest ik elke keer met een hand die cap weer op mijn hoofd trekken!

Angel99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 11:00

Ook handig ja cap vergeten, gelukkig dat er altijd nog mensen zijn die ons zeefjes spullen lenen. Ze zeggen dat dressuur amazone's elkaar niks gunnen, maar zo te zien valt dat wel mee.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:12

Ik ben gelukkig nog nooit iets vergeten Lachen. Maar alles kan nog gebeuren Tong uitsteken.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:18

ik heb wel eens m'n witte rijbroek vergeten.. gelukkig is m'n vader toen even naar huis gereden!

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:18

Mijn vader ik en rijden allebei wedstrijden.
Ik moest een kampioenschap rijden in de zomer, het was bloedheet dus reed ik los in mijn overhemptje maar in de proef moesten we toch met een jasje rijden.
Dus ik wilde vlak voor de proef mijn jasje aantrekken..je raadt het wel..en ja hoor..ik had per ongeluk het jasje van mijn vader meegenomen. De eerste proef heb ik met een veeeel te groot jasje moeten rijden, de 2de proef heb ik gelukkig een jasje kunnen lenen. Dus voortaan ga ik echt tien keer kijken voordat ik iets meeneem!

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:29

Na de wedstrijd wilden we een keer wegrijden, terwijl het paard nog aan de trailer vastgebonden stond... Bloos Gelukkig realiseerde ik het me net op tijd.

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 12:37

met een men wedstrijd zijn we door mijn schuld een keer de boom van de wagen vergeten! Haha!
Kon mezelf wel voor mn kop slaan.
Gelukkig waren er heel lieve mensen die voor ons een uur!! terug naar huis gereden om de boom alsnog op te halen.
Super mensen waren dat!!!

Marissaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 16:21

ik ben nog nooit wat vergeten want ik rij ook niet eecht wedstrijden maar ik zou best nog wel eens wat kunnen vergeten als dat opoit zou gebeuren:p

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 19:40

Tsja, het enige wat ik ooit ben vergeten is een proppendraaier, dus dat is niet zo'n ramp. Clown
Zie wel ernstige dingen voorbij komen hier. Haha!

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 19:41

paspoort toen ik wedstrijden reed voor de FNRS Tong uitsteken