Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

TeeGee schreef:Ik was ook niet van plan om mn paard uit te laden op die boot hoor,

Dela schreef:liever iets rustgevend, dan een paard die de trailer afbreekt...
Maar daar moet ik nog even over nadenken

Dela schreef:het gaat er niet om dat ze met een paard meer op de trailer staat, dat is ze wel gewent.
Het gaat erom dat ze rustig blijft tijdens de reis..
ik heb er nu eindelijk zo ver, dat ze op de stukjes die wij rijden goed gaat! en redelijk makkelijk laad..
maar het is pas eind april, kan nog veel veranderen

Dela schreef:zo bedoel ik het niet
ik ben ook blij dat je mee denkt!!
T is superlief

Dela schreef:liever iets rustgevend, dan een paard die de trailer afbreekt...
Maar daar moet ik nog even over nadenken

Dela schreef:komt het ook wel
Ben gewoon te voorbarig ( ken mezelf al aardig)
gewoon genoeg hooi meenemen en onderweg eventueel een keer te stoppen voor water! het komt wel goed
minkie schreef:leuk dat jullie naar texel komen!
je kunt gewoon in de auto blijven zitten tijdens de overtocht, dus ook gewoon bij de trailer/paard.
ik zou NOOIT het paard onderweg uit de trailer halen. zometeen krijg je hem er niet meer in en is alleen maar stress voor het paard.
gewoon rustig rijden en van de boot verneem je helemaal niets. qua schommelen enz.
vorig jaar een veulen gekocht had nog nooit op de trailer gestaan en moest toen ineens 4 uur. ging allemaal prima. af en toe even om het hoekje kijken maar verder niets.
op vrijdags varen ze altijd met 2 boten. maar zal idd erg druk zijn dus je kan er vanuit gaan dat je effe moet wachten.
in ieder geval veel plezier!
wil wel is helpen.. Riannneh schreef:minkie schreef:leuk dat jullie naar texel komen!
je kunt gewoon in de auto blijven zitten tijdens de overtocht, dus ook gewoon bij de trailer/paard.
ik zou NOOIT het paard onderweg uit de trailer halen. zometeen krijg je hem er niet meer in en is alleen maar stress voor het paard.
gewoon rustig rijden en van de boot verneem je helemaal niets. qua schommelen enz.
vorig jaar een veulen gekocht had nog nooit op de trailer gestaan en moest toen ineens 4 uur. ging allemaal prima. af en toe even om het hoekje kijken maar verder niets.
op vrijdags varen ze altijd met 2 boten. maar zal idd erg druk zijn dus je kan er vanuit gaan dat je effe moet wachten.
in ieder geval veel plezier!
Wachttijden zijn er misschien voor personenauto's maar veevervoer heeft altijd voorrang en mogen meteen de boot op.. over het algemeen weten ze dat bij de teso wel maar anders moet je gewoon gaan dreigen dat je een wilde hengst erin hebt staan en dat zij daar dan mee mogen helpen als hij de trailer afbreektwil wel is helpen..

Riannneh schreef:Wachttijden zijn er misschien voor personenauto's maar veevervoer heeft altijd voorrang en mogen meteen de boot op.. over het algemeen weten ze dat bij de teso wel maar anders moet je gewoon gaan dreigen dat je een wilde hengst erin hebt staan en dat zij daar dan mee mogen helpen als hij de trailer afbreektwil wel is helpen..