Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
L0veJ0la schreef:voorbeeld: als ik ga nu startkaarten aanvragen dan krijg ik zolang duren? ik heb nooit gedaan aanvragen dat is het eerste keer voor mij..
missmiekie schreef:Als je nu een startkaart aanvraagt, zal het zeker wel 4 weken duren, minimaal denk ik. Komt doordat veel mensen 'op het laatste moment' nog even een startkaart willen aanvragen voor 2008, en de KNHS, evenals de meeste nederlanders, niet werkt tijdens de kerstdagen en oud&nieuw: -> vertraging.

riekSter schreef:Waarschijnlijk hebben de meeste dit al gelezen maar is wel handig als iemand het nog niet heeft gelezen.
Startkaartaanvragen die uiterlijk 2 december volledig bij de KNHS binnen waren, zijn 20 december verstuurd. Aanvragen die tussen 2 december en 12 december volledig zijn ontvangen, worden 9 januari verzonden. Afhankelijk van de afspraken die met de vereniging gemaakt zijn, worden de startbescheiden naar de vereniging of naar de leden zelf gestuurd. Hiervoor kun je het beste contact opnemen met de rijvereniging of ponyclub.
Ik heb hem na 2 december besteld en heb vorige week netjes bericht gehad van mijn vereniging dat die er over 2 of 3 weken zou zijn.

ik maakte me al zorgen dat ik um nog niet had (al half november opgestuurd) ik wou de knhs al bellen , maar bedacht me net ..eerst even de rijverening bellen.. aangezien in dit topic al werd gezegd dat ze ook naar de clubs werden verstuurd.
. 
Pletje123 schreef:Ik heb die van mij bekeken en het klopt niet!
Sportnaam was verkeerd en de stokmaat ook.

) Maar laat het maar zo..