Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lotjj92 schreef:ik rijd minimum 2 keer per maand wedstrijd, oplopend tot 6 keer per maand
lotjj92 schreef:ik wil graag mijn punten voor de B voordat ik moet stoppen vanwege drachtigheid, en tja ben gewoon fanatiek. en jara vind het altijd wel leuk op wedstrijden, dus die lijkt er niet zoveel problemen mee te hebben,
, nog 4 punten en dan gaan we rustig aan doortrainen voor de L1. en kan ze rustig bevallen 
lotjj92 schreef:ik vind klasse uitrijden eigenlijk belachelijk, want het kost veel geld, en wat moet je nog in het dat niveau als je 200 punten haalt? kun je net zo goed over gaan. en anders train je thuis lekker ontspannen, en ga je dan op je gemakje over. mijn ouders willen niet dat ik tot 30 punten rijd, zonde van de tijd en zonde van het geld. kan ik net zo goed thuis trainen!
vonneke schreef:lotjj92 schreef:ik rijd minimum 2 keer per maand wedstrijd, oplopend tot 6 keer per maand
pfff dat vind ik echt veel te veel.
rowo schreef:lotjj92 schreef:ik vind klasse uitrijden eigenlijk belachelijk, want het kost veel geld, en wat moet je nog in het dat niveau als je 200 punten haalt? kun je net zo goed over gaan. en anders train je thuis lekker ontspannen, en ga je dan op je gemakje over. mijn ouders willen niet dat ik tot 30 punten rijd, zonde van de tijd en zonde van het geld. kan ik net zo goed thuis trainen!
Waarom belachelijk? Ik doe het ook wel! Ik heb geen ambities om mega snel naar de Z te rijden. Vind de B en L net zo leuk. Dus ik blijf net zo lang in de klasse tot ik het idee heb dat ik over kan en ook direct mee kan rijden in de volgende klasse. Ik ga niet op concours om steeds in de middenmoot te staan en net 180 punten te halen. Dan blijf ik liever thuis.
Kit_for_ever schreef:vonneke schreef:
pfff dat vind ik echt veel te veel.
Imo zijn 2 proefjes rijden minder zwaar voor een paard dan een flinke training of les. Tenminste, die zwarte gaan we in de lessen nu meer vragen dan wat ie op wedstrijd hoeft te doen. Hij lijkt er veel plezier in te hebben en lijkt het leuk te vinden om op wedstrijd te gaan. Zodra je merkt dat je paard een week moet bijkomen als ie 2 of 4 proeven in een weekend in de benen heeft, dan moet je gas terug nemen.

lotjj92 schreef:jou punt snap ik wel, alleen daar liggen de gemiddelde principes nit van een wedstrijd ruiter. 180 punten tot en met 185 vind ik waardeloos, ben ik nooit echt tevreden. ben pas tevreden met punten boven de 190
Dat heb ik ook een tijd gehad hoor... Maar verder toch ieder zijn ding? De 1 gaat direct bij 10 over de ander pas bij 30. rowo schreef:lotjj92 schreef:jou punt snap ik wel, alleen daar liggen de gemiddelde principes nit van een wedstrijd ruiter. 180 punten tot en met 185 vind ik waardeloos, ben ik nooit echt tevreden. ben pas tevreden met punten boven de 190Dat heb ik ook een tijd gehad hoor... Maar verder toch ieder zijn ding? De 1 gaat direct bij 10 over de ander pas bij 30.