Vandaag met flinke zenuwen ons eerste wedstrijd gereden..
GING SUPERRRRR(voor 1e x)
2e plaats met 183 punten
Ben zo trots op mn ventje..
Is bij ons geboren en heb hem zelf beleerd,,nu 9mnd onder zadel..
Hoe is het bij jlullie gegaan??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gefeliciteerd!! 

Pattypaard schreef:Netjes Zazoeyou! Gefeli
Ik heb gisteren me B-Debuut 'gehad'. Net het eerste onderdeel afgereden en toen vroegen ze me om aan de lange teugel op een volte te draven omdat ze dachten dat de pony kreupel zou zijn. Toen kon ik uiteindelijk kiezen, of gewoon starten maar allemaal 5ven enz. krijgen of niet starten. Toen gekozen om niet verder te rijden.
Wel zou ik dan weer de 2e proef mogen proberen of die jury dat ook zo vond. Maar heb gekozen om dat toch maar niet te doen.

doom schreef:heey allemaal![]()
nog steeds geen paardensport binnen![]()
zazouyou toppie joh heb je ook foto's
pattypaard wat balen zeg ! wel beter dat je ben gestopt na je eerste proef![]()
vandaag fotoshoot gehad van me paard .!
wat denken jullie zijn we klaar voor aan komende zondag![]()
viewtopic.php?f=10&t=842803&p=30228397#p30228397
vind ikzelf erg jammer, maar ik heb geen fototoestel
ivy_power89 schreef:nee ik niet hoor, dat vind ik echt geld verspilling tenzij je elk weekeinde weg wilt
asjemenou schreef:Ik heb zaterfdag de eerste wedstrijd, maar ik weet nog niet of ik wel ga.
Het gaat nog niet geweldig..........
gucci_girl schreef:ik had vandaag gebeld en mijn startkaart en coupons worden morgen uitgedraaid en morgen of overmorgen op de post gedaan dus heb hem EINDELIJK eind deze week binnen!
zazoeyou schreef:gucci_girl schreef:ik had vandaag gebeld en mijn startkaart en coupons worden morgen uitgedraaid en morgen of overmorgen op de post gedaan dus heb hem EINDELIJK eind deze week binnen!
Geweldig,,,![]()
Wanneer start jij jullie debuut??
zazoeyou schreef:asjemenou schreef:Ik heb zaterfdag de eerste wedstrijd, maar ik weet nog niet of ik wel ga.
Het gaat nog niet geweldig..........
Wel gaan hoor???![]()
De eerste paar keren zijn JUIST zo belangrijk om eraan te wennen/kijken/leren etc..
Gewoon gaan meid,, komt allemaal goed
Paula1990 schreef:ZIe dat k nu een combinatienummer heb op MIJN KNHS iemand idee wanner dan dus de startkaart binnen is ?