rowo schreef:Het meeste kromme wat ik ooit gehoord heb over paarden in de wei is toch wel: "een paard moet niet in de wei, want dan loopt ie zichzelf uit elkaar"
En paarden die nooit vrij kunnen bewegen lopen zichzelf in elkaar...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rowo schreef:Het meeste kromme wat ik ooit gehoord heb over paarden in de wei is toch wel: "een paard moet niet in de wei, want dan loopt ie zichzelf uit elkaar"

Joica schreef:wat een onzin dat zulke paarden niet op de wei zouden kunnen staan. anky heeft salinero en bonfire ook gewoon de hele dag op de wei staan..

VRG schreef:Wat ik trouwens echt zielig vond was het leven van Power en Paint, ook in de Paard en Sport.
Nooit los, nooit in de paddock, nooit longeren, nooit springtraining, nooit buitenritten enz. enz.
Leuk leven heeft dat beest, jippie! Elke dag lekker dressuurtraining. Tof hoor!!
Maar stond er niet bij dat ze geen weides hadden?? En dat ie dus gewoonweg niet naar buiten kón ..? Tenminste, ik meende dat dat er stond..
Lenneke_ schreef:Maar ruiters die op hoog niveau rijden, komen die dan ook niet hun huis uit (behalve om te trainen in de bak)?
Want stel toch dat je aangereden wordt ofzo, het verkeer is immers levengevaarlijk. En een goed paard zonder ruiter zou helaas geen dressuurproef winnen, dus het zou wel erg vervelend zijn als de ruiter wat overkomt
KiWiKo schreef:Lenneke_ schreef:Maar ruiters die op hoog niveau rijden, komen die dan ook niet hun huis uit (behalve om te trainen in de bak)?
Want stel toch dat je aangereden wordt ofzo, het verkeer is immers levengevaarlijk. En een goed paard zonder ruiter zou helaas geen dressuurproef winnen, dus het zou wel erg vervelend zijn als de ruiter wat overkomt
het is inderdaad zo dat mensen met bepaalde zeer verantwoordelijke banen bepaalde sporten (lees ontspanning) ontzegd wordt omdat de kans op blessures te groot is...... skieen, motorrijden, paardrijden en zelfs voetballen
ik wil hier alleen mee aangeven dat er binnen bepaalde functies bij mensen ook die eisen gelden