Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pion schreef:Oja!
4-tal dat gaat inrijden op hetzelfde inrij-terrein, constant dat treintje wat voorbij komt.![]()
Vind het persoonlijk erg vervelend vooral als het inrijterrein wat aan de kleine kant is.
En idd mensen die vlak langs de ring galloperen oid.
Eigenlijk zijn dit best wel veel ergernissen, maar het zijn meer ´is een keer voorgekomen en ergerde me er toen aan´.
MyWishMax schreef:Pion schreef:Oja!
4-tal dat gaat inrijden op hetzelfde inrij-terrein, constant dat treintje wat voorbij komt.![]()
Vind het persoonlijk erg vervelend vooral als het inrijterrein wat aan de kleine kant is.
En idd mensen die vlak langs de ring galloperen oid.
Eigenlijk zijn dit best wel veel ergernissen, maar het zijn meer ´is een keer voorgekomen en ergerde me er toen aan´.
Maar die moeten ook inrijden. Wij rijden als 4tal eerst zelf los en 10 minuten van te voren achter elkaar. Je moet toch weer even de afstanden meten enzovoorts..
Dan snap ik het haha! marietje27 schreef:Ik heb ooit in een ver verleden, toen de ring alleen met bordjes was afgezet, een man met paraplu dwars door mijn ring gehad. Hij moest van de ene ring naar de andere en nam dus de kortste weg. Ik maakte dus die oefening niet goed omdat het paard schrok, kreeg ik later op mijn protocol: paard is niet L2 klaar, is te snel afgeleid.
Talonius schreef:Als je op een pensionstal wedstrijd rijdt en de klanten die niet wedstrijdrijden gaan er tussendoor rijden als je al met 7 combinaties aan het losrijden bent in een 20 x 40 baan.

Als ik voorrang heb, mooi dat ik dan niét aan de kant ga, al moet ik je overhoop rijden 
)
... blijf die nog altijd komisch vinden

Of misschien alleen de kleine wedstrijden.. 
Blacknestor schreef:Wow wat een verhalen zeg!
Ik heb vroeger bij de ponies wedstrijden gereden en vond het toen alleen nog maar spannend.
Nu wil ik waarschijnlijk volgend jaar wedstrijden gaan rijden, maar als ik dit lees is dit niet echt voor mij weggelegd!
Oef ik denk dat ik ga vloeken en schelden als mij dit soort dingen zal over komen!
Maar gewoon recreatief blijven rijden, denk ikOf misschien alleen de kleine wedstrijden..
gewoon karren met die hap!
Sorry, maar als je Z2 rijdt dan kun je vast wel je paard zo besturen dat hij niet de bak uit rent.
ellen82 schreef:Ik zie hier ook nog altijd iemand die Z2 rijdt aan de longe richting losrijterrein gaan en ook weer richting trailer