Maureenn schreef:Barmat schreef:Helaas weet ik uit eigen ervaring dat dit soort opmerkingen gewoon gezegd worden....
Heb ook een protocol teruggehad waarin stond - "flitsende proef, prachtig voorgesteld, maar wat jammer van de dikke reet van de amazone"
Ons pap zei ook al, als ze dat op jou protocol zetten sleur ik ze toch de auto uit!
Geef hem groot gelijk zo iets hoor je gewoon niet te zeggen, atans niet op die manier!!
En dat kan dan wel

Dan krijg ik nooit meer tegenspraak en kan ik iedereen tot op de schoenveters af fikken 
en toch het is niet zo dat je als jury overal over mag zeuren en zo je snuit open kan trekken over alles wat je niet aanstaat over de ruiter of het paard, zoals bij een vriendin van mij, zeggen ze zo tegen haar: 'ja, je reed heel mooi maar jouw paard is niet zo mooi, misschien de volgende keer op een andere???' terwijl ze toen op haar eigen paard reed, dat vind ik wel zooo brutaal!
Terwijl het in mijn optiek toch echt op hetzelfde neerkomt, neemt niet weg dat ik niemand veroordeel (tis tenslotte een eigen keuze), maar ik word niet goed van het goed praten van te dik zijn.