Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

paljoeka schreef:door mijn opmerking dwalle we af van het onderwerp

MISTRAL94 schreef:Nu nog in het onderschrift Casperrr
MissQ schreef:Als iedereen die lid is van een vereniging af en toe een vrijwilligersdag zou draaien dan worden de kosten voor een wedstrijd organiserende vereniging lager en hoeft het startgeld ook niet zo hoog te zijn. Dit geldt trouwens ook voor de lidmaatschapskosten.
), mag ik dan dit jaar overal korting?

MISTRAL94 schreef:super gedaan casperrr

Don_Marcello schreef:MissQ heeft gelijk.
Verdiep je eens in het kasboek van je vereniging. Levert het startgeld voldoende op om een wedstrijd te organiseren?
De kosten (afdrachten, bakhuuur waar meer BTW bijkomt, "vrijwilligers" die tegenwoordig betaald moeten worden e.d.) voor de vereniging worden ook steeds hoger. Logisch dat ze dat doorberekenen.
Of organiseer zelf eens wedstrijd en kijk of je er financieel uitkomt.
Don_Marcello schreef:MissQ heeft gelijk.
Verdiep je eens in het kasboek van je vereniging. Levert het startgeld voldoende op om een wedstrijd te organiseren?
De kosten (afdrachten, bakhuuur waar meer BTW bijkomt, "vrijwilligers" die tegenwoordig betaald moeten worden e.d.) voor de vereniging worden ook steeds hoger. Logisch dat ze dat doorberekenen.
Of organiseer zelf eens wedstrijd en kijk of je er financieel uitkomt.
Gitta1977 schreef:
Voorbeelden die ik heb gezien met 7,50 inschrijfgeld en 15 euro voor de 1e plek vind ik dan weer echt niet kunnen en dat mág volgens de reglementen volgens mij niet eens... Eerste prijs moet volgens mij minimaal 5 keer het inschrijfgeld zijn...
! Misschien dat het zo is dat wanneer het inschrijfgeld de '7 1/2 euro grens' niet overschrijdt je niet vast zit aan de prijzengeldschaal, omdat je niet verplicht bent prijzengeld uit te keren. Al met al, ik heb voor €7,50 liever €15,- als ik 1e ben dan een bekertje met oranje lintje
! Gitta1977 schreef:Volgens mij is die grens 12,50 en zit daar geen minimum aan... Boven de 12,50 ben je weer een andere prijzenschaal verplicht...