Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
topsylover schreef:Ze hebben een ton waar ze de startkaartaanvragen in doen.
Ze hebben zelfs een aparte lijn voor startkaartproblemen!
Blanco coupons zijn gratis, wij wachten ook al eeuwen op de startkaart
Carly22 schreef:wooow! Ik heb een mail gehad!! Dat de coupons as dinsdag op de post gaan!! haha ben benieuwd...
maar schijnbaar is er nog hoop.... 
oversized schreef:topsylover schreef:Ze hebben een ton waar ze de startkaartaanvragen in doen.
Ze hebben zelfs een aparte lijn voor startkaartproblemen!
Blanco coupons zijn gratis, wij wachten ook al eeuwen op de startkaart
Nou dan wil ik wel eens weten waar jij blanco coupons vandaan tovert die GRATIS zijn..... de reguliere blanco coupons moet je toch echt betalen ad 15 (of ik geloof zelfs 16 inmiddels) euro per stuk!!! maar misschien heb jij ergens een achterdeurtje....... wil je die dan met me delen?? Kost me klauwen met geld zo![]()
oversized schreef:zijn die andere coupons niet bij je secretariaat beland???
Dabo schreef:Even een abootje..
Ik heb ook een startkaart aangevraagd voor 2007. Ik dacht wel dat ik alle benodigde kopieen heb opgestuurd, maar blijkbaar ben ik toch iets vergeten... (ik wist niet eens dat ik dat had:) Dat chip-formulier. Ik heb kopieen gemaakt van allerlei bladzijdes uit het paspoort, maar dus niet van dat formuliertje... Hierop staat trouwens ook geen stempel op de sticker..
Nu heb ik een Frans paard, dus ook met een Frans paspoort/papieren....
Duimen maar dat ik in Januari starten kan!
ranna schreef:hahaha Als het KNHS de reis betaald... ben ik onderweg hoor!Aiaiai Dabo, dat wordt een retourtje Frankrijk. Ff stempeltje halen
jollyjoker schreef:Ik heb vandaag gebeld en ze worden vandaag verstuurd
Dabo schreef:Even een abootje..
Ik heb ook een startkaart aangevraagd voor 2007. Ik dacht wel dat ik alle benodigde kopieen heb opgestuurd, maar blijkbaar ben ik toch iets vergeten... (ik wist niet eens dat ik dat had:) Dat chip-formulier. Ik heb kopieen gemaakt van allerlei bladzijdes uit het paspoort, maar dus niet van dat formuliertje... Hierop staat trouwens ook geen stempel op de sticker..
Nu heb ik een Frans paard, dus ook met een Frans paspoort/papieren....
Duimen maar dat ik in Januari starten kan!
Carly22 schreef:hmm.. ik zou vandaag mn coupons binnen hebben.. heb nog niets gezien...!!
en geen startkaart