Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Sammie schreef:Is dat zo? Ik dacht dat alleen in het Z2 zoveel wp mogelijk waren om te halen. (40+) Toch knap als je in een jaar 387 wp kunt halen. Dan moet je elke dag min. 1 en beetje wp halen of 8 elk weekend.
Sammie schreef:Is dat zo? Ik dacht dat alleen in het Z2 zoveel wp mogelijk waren om te halen. (40+) Toch knap als je in een jaar 387 wp kunt halen. Dan moet je elke dag min. 1 en beetje wp halen of 8 elk weekend.
!
. Ik zou er zelf in ieder geval niet over peinzen
.KNHS Disciplinereglement Dressuur schreef:2. Indien een paard in een bepaalde klasse voldoende of het maximaal aantal winstpunten
heeft behaald om te promoveren, maar op grond van de leeftijdsbeperking nog niet kan
promoveren, dan dient het in dezelfde klasse te worden uitgebracht tot 1 januari van het
daaropvolgende jaar, uitgezonderd 4- en 5-jarige paarden die vanaf 1 april mogen promoveren.
Had tevens gehoopt dat je de "lol" van mijn geintje ook inzag
... Sammie schreef:Een B proef is nog lang niet zo inspannend voor een 3(,5)jr als een Z2 proef voor een 5jr.
CGJ12 schreef:het gemiddelde paard van tegenwoordig wel jaEen 3-jarige doet zóveel indrukken op op het concours (en de reis!) dat die gemiddeld een week lang nog in de stress zit...

haike schreef:Idd, kunnen idd andere wedstrijdnaam hebben dan stamboeknaam.
Kan ook dat ze al voor ingang van de leeftijdsgrenzen Z reden, volgens mij mochten die mensen Z blijven starten
Eerst maar eens het topic doorlezen voor je gaat herhalen
Suzanne F. schreef:Het ene paard kan makkelijk op 5 jaar Z2 lopen en de andere nog geen L.
Ligt aan de aanleg, talent, karakter etc. Paarden waarbij die oefeningen ze zonder moeite afgaan, slijten daar ook echt niet van hoor.

CGJ12 schreef:Kijk ook maar eens naar de uitslag van de Hippo zorg halve finale........
Als een dergelijk paard niet Z2 mag lopen in 2007, dan vrees ik voor 80% scores in de M2..........
CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Het ene paard kan makkelijk op 5 jaar Z2 lopen en de andere nog geen L.
Ligt aan de aanleg, talent, karakter etc. Paarden waarbij die oefeningen ze zonder moeite afgaan, slijten daar ook echt niet van hoor.
Kijk ook maar eens naar de uitslag van de Hippo zorg halve finale........
Als een dergelijk paard niet Z2 mag lopen in 2007, dan vrees ik voor 80% scores in de M2..........
laborah schreef:En over "scorebord journalistiek" gesproken: ook duidelijk 2 onregelmatige cq kreupele paarden scoorden boven de 60%. Als je op de percentages af moet gaan lijkt het dus heel wat, als je de proeven hebt gezien mochten ze blij zijn dat ze de proef mochten uitrijden!
digo schreef:Laatst zag ik iemand die met een 5 jarige voor 1 april Z 1 was gestart en nu is ze onlangs Z2 gestart mag dit dan wel? Of moet je tot 1-1-07 in het Z 1 blijven?
Urielle schreef:Kimdj19 schreef:10. 11.01 Nanda Sieben Veni di Vici v. Wundermeyer
Dan moet deze dus 4 zijn????
Als het een BWP is zoals hierboven gezegd wordt, een A'tje is van 2000, reken maar uit
Sammie schreef:"t is alleen zonde van je geld