sologirl schreef:Zuid-Holland vind ik echt te beroert om naar te kijken...Wordt er echt ziek van hoe die paarden allemaal grof gereden worden en met hun zesde al in het Z zitten... Laatst mijn pony laten verzekeren en dan komt er een man kijken of je paard het wel waard is om voor dat bedrag verzekerd te worden. Hij zei tegen mij: Ik zie zoveel paarden en ze zijn allemaal stuk rond hun achtste levensjaar... Ze zijn letterlijk en figuurlijk naar het Z geplukt....
weet niet op welke huppel concourtjes jij komt maar ik vind het in deze regio wel mee vallen..........
vergeet niet dat zolang jury's punten geven voor geruk en gepluk de ruiter er mee door zal gaan
Wordt er echt ziek van hoe die paarden allemaal grof gereden worden en met hun zesde al in het Z zitten... Laatst mijn pony laten verzekeren en dan komt er een man kijken of je paard het wel waard is om voor dat bedrag verzekerd te worden. Hij zei tegen mij: Ik zie zoveel paarden en ze zijn allemaal stuk rond hun achtste levensjaar... Ze zijn letterlijk en figuurlijk naar het Z geplukt....
) 
en ik kende ze niet..
maarja, dat gebeurt helaas bijna nooit.. OF omdat de ouders er zelf geen verstand van hebben, OF omdat ze niet willen inzien dat hun kind gewoon heel erg verkeerd bezig is.. 
Nergens trouwens, ook niet thuis in de bak.. En zeker andermans paarden niet. Mijn eigen paard krijgt nog weleens goed op zn donder als hij het voor de zoveelste keer vertikt, maar als je een paard rijdt voor de eigenaar moet je toch opletten wat je doet vind ik..
). Ik kreeg natuurlijk een grote bek van haar, evenals van een vriendin die aan de kant stond, gelukkig kwam de eigenaresse van de manege er meteen aan en beaamde alles wat ik had gezegd...