CGJ?? of ehhhhh
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oversized schreef:Wat heeft Jaron eigenlijk gedaan in de beide proeven??
Tell me CGJ...
De ene keer rijd hij met gemak 65% en nu beide keren geen winst.... (lang niet....)
heeft het zelf ook erg goed gedaan althans volgens de uitslagenlijst... ik weet niet wat voor een zilverwerk er voor hem bij zat
, een leuk kaarsenstandaardje of een verzilverd mandje ..
Kajanus schreef:Was pukpaleisje er niet bij om een verslagje te maken ... over alle bokkers die mee hebben gedaan
CGJ12 schreef:Lijkt me nu typisch een vraag voor KarinvdM..............

oversized schreef:en volgens mij was je in december/januari in Zuidbroek....
Toch?????
summerset schreef:Vind gewoon dat je voorzichtig moet zijn met je uitspraken , of heeft iemand het van de Silfhoutjes persoonlijk gehoord, dat denk ik nl. niet.
Gerrie schreef:Kom de volgende keer zelf maar kijken en luisteren....
we hebben het heel goed begrepen...
Gerrie schreef::D
Lekker wakker ben jij nu nog
ik kan het allemaal zoooooooo bijhouden
summerset schreef:Tja hoe ging oscar?
Oscar ook zien lopen mooie hengst maar wel wat stout maar ja valt ook niet mee met die dekhengsten. CGJ12 schreef:[quote]Kajanus schreef:
Was pukpaleisje er niet bij om een verslagje te maken ... over alle bokkers die mee hebben gedaan
Egni.............
summerset schreef:Sorry voor de constenatie allemaal jongens en meiden. Ok Ok Voel me aangevallen door gerrie met degelijke proeven vond zelf nl dat hij erg fijn liep voor zón eerste keer.Oscar ook zien lopen mooie hengst maar wel wat stout maar ja valt ook niet mee met die dekhengsten.
Dat hoeft toch helemaal niet!! Hij was toch goed zo voor de eerste keer mee!! Ik vind het een topper
) en dus wel kunnen constateren dat er hier en daar nog iets beter kan..... (stap bijvoorbeeld..) NATUURLIJK weet je dat zelf ook wel... (toch??) maar wil je graag zien dat de mensen zien hoe goed hij al vooruit is gegaan en hoe goed hij zijn best doet!! Af en toe is het dan best moeilijk om te horen wat NIET helemaal goed ging. Maar wat Gerrie bedoelde is meer als aandachtspunt (zoals de jury altijd zo mooi kan zeggen...) bedoeld en verder vond ze hem volgens mij ook goed hoor!
)