4 maart zwaagwesteinde SPringen EN 5 maart Gorredijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:15

peerke schreef:
Biertabje schreef:
naja in ieder geval lekker dat jullie foutloos rondje hadden! zolang je er maar plezier in hebt

Ja das waar. Ik beleef iig een stuk méér lol als tijdens de dressuurwedstrijden..

Helemaal met je eens, vond het echt een topppie dag me weekend kan nu niet meer stuk

ik ga misschien ook naar Tolbert, het is een wedstrijd door de week, een bepaalde wedstrijd waar je hele leuke prijzen kunt winnen, het is over ongeveer 3 weken of zo. Tolbert is niet zo heel erg ver, dus lijkt me wel leuk

op startlijsten staat er wel een voorprogramma en dan ff op de website kijken van Tolbert daar staat al de info wel

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:16

nou zeg ik wou effe verslag brengen maar het staat eral.. haha.

ik heb echt een super paard.. ik was mijn teugels kwijt en toch rijd hij nog naar een goede hindernis en springt um.
wat ben ik een gans zeg het leek nergens op maarjah we zijn weer rond.

iedereen morgen veel succes

at peerke ik ga ook naar tolbert.
er is ook een toppic van tolbert in dit forum

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:20

Jah ga jij naar Tolbert, weet je al welke dag, want ik wil ook wel heel erg graag. Jij gaat gewoon in de B, mijn vader wil eigelijks dat ik dan L ben, maar jah lijkt me toch verstandiger om dan B te doen, want ik weet nu nog niet of ik dan L ben

EDIT: spellingsfouten

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:29

ik ga wel naar tolbert de maandag puur voor de oefening niet voor de finale. want tijdens de finale heb ik een Toneel voorstelling die ik zelf moet spelen haha.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 14:32

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:33

oke, me vader hoop dan natuurlijk dat ik dor mag, zou ik ook wel leuk vinden hoor
denk dat ik ook de maandag ga, geeft eerst op voor de B en dan zien we wel of ik dan L mag starten, want wil wel eerst een keer voordat we buiten komen een keer L hebben gedaan, omdat ik niet weet hoe ze buiten zal doen op het gras, de vorie ruiter had nare ervaringen maar die was vaak ook veel te zenuwachtig en Ryp kan niet over een druk persoon.

Jah had ik op gekeken die website.

Ryp staat nu mooi biten in de bak te staan met de andere paarden.

Pipsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:02

Biertabje schreef:
ook al!

heb even naar het karakter gekeken van je paard (je profiel) het lijkt heel erg veel op schimmeltje uit mijn profiel!
leuk paard heb je hoor echt mooi dier!

Heej ja idd. Ik vind hun hoofden ook wel iets van elkaar hebben. Peer is trouwens wel een stuk steviger, hij is gauw wat buikig. Bedankt voor je compliment! Ik zou hem ook voor geen goud meer willen missen. Het is écht mijn baby..

Ik heb ff op de site van Tolbert gekeken, maar ik zag dat het op een maandag was en dan moet ik altijd tot 22.00 werken.

Wanneer ga jíj trouwens over naar de L Elisabeth?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:03

Het is ook op woensdag.

Pipsel

Re: 4 maart zwaagwesteinde SPringen EN 5 maart Gorredijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:14

Hmm dan heb ik altijd vrij, maja ze bouwen daar wel heel hoog zeker? Ben nog niet zo'n held wat dat betreft.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:15

geen flauw idee, denk zo iets als in Harich, oh daar ben ij niet geweest, soory

maar dan is het wel wat hoger als hoe eht vandaag stond, tenminsten dat dnek ik....... weet het ook niet zeker.

Pipsel

Re: 4 maart zwaagwesteinde SPringen EN 5 maart Gorredijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:20

Ja nou je zei al zoiets als de L was in Zwaagwesteinde. Ik denk op zich wel dat het moet lukken, maar ik probeer tóch eerst nog maar wat de kleinere wedstrijden. Even wat meer vertrouwen opbouwen nog en dat het allemaal nog wat soepeler gaat enzo. Mss ben ik wel wat voorzichtig en schijterig, maar ik wil gewoon niet er volop in batsen zeg maar.

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:03

mooi compact paardje, die van mij mag ook wel wat voller, maar denk niet dat dat nog wat gaat worden ze blijft wat volbloedjes achtig

ik denk dat ze in Tolbert wel iets pittiger bouwen als op gewone wedstrijdjes hier. Gaasterland en FK vond ik ook niet heftig staan vergeleken met de rest van Nederland lopen Friesland en Noord Holland wel erg achter
best wel jammer, want ik vind dat Friesland best veel springers heeft (ik vergelijk het even met NH )

ik ga niet naar Tolbert... want volgens mij heb ik daarvoor Ermelo en ik wil niet te veel op concours...beetje rustig aan..
maar ben wel van plan om van de zomer(of toekomst) eens een groot concours mee te pakken

zoals Groenekan(utrecht) en Hoofddorp(NH) zijn echt super leuke concoursen

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 19:36

ik ga L als ik er klaar voor ben.
ik spring over 2 weken even een oefenparcoursje L maar ik denk pas dat ik in mei ofzo eens serieus ga overwegen L te gaan. of misschien wel juni.. maar ik blijf eerst lekker B springen ik heb alleen nog maar 1 keer in sneek lekker gesprongen zonder haperingen.

eerst alles goed daarna over.

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:46

Dat oefenparcour dat is zeker in Franeker, ga ik ook heen. Dat is voor de wedstrijd in Franeker. Dan ga ik ook ff L springen met het oefenen

Ach els het gaat bij jou ook wel op een moment zonder hapering

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 20:52

nee welsrijp

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 20:54

oh oke, ik keek verkeert, want het is een week later.....dat oefenparcour in Franeker

Pipsel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:11

XlucienneX schreef:
ik ga L als ik er klaar voor ben.
ik spring over 2 weken even een oefenparcoursje L maar ik denk pas dat ik in mei ofzo eens serieus ga overwegen L te gaan. of misschien wel juni.. maar ik blijf eerst lekker B springen ik heb alleen nog maar 1 keer in sneek lekker gesprongen zonder haperingen.

eerst alles goed daarna over.

Ah okee, leuk! Dat is idd het belangrijkste dat je eerst die routine krijgt. Gelukkig mogen we tot 30 wp's doorspringen. Bij de dressuur wordt het op het laatst saai als je te lang in dezelfde klasse blijft, maar springen blijft volgens mij veel langer spannend.

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 10:40

Citaat:
Bij de dressuur wordt het op het laatst saai als je te lang in dezelfde klasse blijft, maar springen blijft volgens mij veel langer spannend.

inderdaad bij het springen heb je steeds een nieuw parcours en bij dressuur blijft het steeds het saaie zelfde.. hihi

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 12:02

Jah dressuur kan best saai zijn, maar het hoort er ook bij

opzich wil ik ook wel Z dressuur worden met me springpaardjes maar het is toch best wel moeilijk om je op het laatst nniet te gaan ergeren aan die jury-sport

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 12:05

inderdaad.

Liezjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 20:31

jeeeejjj:D heb vandaag het 2e parcours van de L gewonnen:D moest als 4e en niemand kwam meer foutloos aan mijn tijd;)

het 1e parcours verpeste ik het zelf in de barrage..maar verder ging hij fet goed!

gister met me pony ging het 1e parcours ook lekker, maar in de barrage liet ik haar veel te los en had ik 2 balke.. en 2e parcours ging helemaal bagger...maar okee..vandaag wask weer blij:D

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 20:40

dus weer veel geld gewonnen?

Biertabje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:04

lekker !!! toen ik weg ging stond je idd nog 1e!! maar die plek heb je gelukkig behouden!! gefeliciteerd hoor!!

XUlyssesX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 22:04

en hoe is het met jou gegaan?

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 08:20

@Liezjuh: goed heey en heb je het geld ook gewonnen ???
@biertabje: hoe is het bij jou gegaan ???