Roxx schreef:Okay!!!!!!! Wie heeft er tijd om de proefjes even op
Bokt
te zetten? Kunnen we allemaal meegenieten!
© KNHS . . . . .
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Roxx schreef:Okay!!!!!!! Wie heeft er tijd om de proefjes even op
Bokt
te zetten? Kunnen we allemaal meegenieten!
amondi schreef:Dus moet ik weer:
de achterkant lossnijden, grote perforator van de baas mee naar huis, gaatjes op de goede afstand maken en ze weer in mijn oude multomapje doen, zucht.
amondi schreef:Dus moet ik weer:
de achterkant lossnijden, grote perforator van de baas mee naar huis, gaatjes op de goede afstand maken en ze weer in mijn oude multomapje doen, zucht.
CGJ12 schreef:amondi schreef:Dus moet ik weer:
Niet zeuren.
Voor een paar euro haal je gewoon een nieuwe op.
En die proeven komen trouwens écht wel ergens op internet te staan (zelfs in kleur).
Dan kun je ze printen op elk formaat (A4 is handig voor 50-plussers) en eventueel nog lamineren ook.
elibeest schreef:Haha.. dan zie je allemaal voorlezers met een proevenboekje formaat historische bijbel
amondi schreef:
Ook in duidelijk formaat?

??
Is dat het ?

grandeur schreef:Hihi, paardencrematorium op pagina 1 ....
Ondertussen vraag ik me af waarom IK nog geen proevenboekje heb ontvangen...![]()
![]()
Besteld op de 1e dag dat het mocht en betaald op de dag dat de nota binnen kwam...![]()
Joehoe.... waar blijft 'ie nou![]()
![]()
![]()
??
Was vandaag al bijna blij toen ik een KNHS envelop zag liggen... was het natuurlijk die nationale sportpas ...![]()