ik dacht al huh wat een kromme zin

Geen idee wat het kwpn geregeld heb.. deze verandering denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik dacht al huh wat een kromme zin

tallie schreef:ben ik de enige die de link niet geopend krijgt???
tallie schreef:ben ik de enige die de link niet geopend krijgt???

CGJ12 schreef:GeJe schreef:Ik lees net dat de uitlevering van de nieuwe boekjes nog wel even uitgesteld wordt: er is een snijfout gemaakt en dus zijn de boekjes niet bruikbaar (?). Goh... had ook eigenlijk niet anders verwacht van deze KNHS operatie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee GeJe, eergisteren zei je nog dat JIJ zou ze per 1 februari hebben, dus op 1 februari kom ik ff langs...........
CGJ12 schreef:Die 50% grens in combinatie met die nieuwe proeven zou bij een flink aantal combinaties wel eens voor een vervroegde "verkoop" van het paard kunnen zorgen.........
joke20 schreef:Heb ook het proevenboekje+ dvd besteld maar nog geen acceptgiro binnen gehad, vind het wel lang duren.
Sizz schreef:Gelukkig zijn die M1 proeven een stuk makkelijker geworden.![]()
In de galop moest je altijd maar door blijven rijden, nergens had je tijd om iets te doen. Hup volte, contra, middengalop, links/rechtomkeert en weer in draf.![]()
Dat vond ik echt niet te doen. Als je ergens iets in de fout gaat ben je gelijk alles kwijt voor de rest.
Dit is nu een stuk beter. Je hebt nu genoeg tijd om je pony aan het lopen te krijgen.
Een hele verbetering.
Sjuimpje schreef:In de M1 zit toch nauwelijks contra?
Channie23 schreef:Heb je nou bij 156 pnt nog steeds een winstpunt?
Sizz schreef:Klopt.
Alleen (als vb.) H-X-A en dan weer op dezelfde hand verder gaan of een gebroken lijn 5 meter. Persoonlijk vind ik de gebroken lijn veel makkelijker te rijden.
Het stelt eigenlijk niks voor, maar wel in de combinatie met de rest van de onderdelen. Het gaat heel snel achter elkaar.
Er is in ieder geval 1 proef waar dit voorkomt. Een aantal andere M1 proeven zijn te doen.
ACSM schreef:joke20 schreef:Heb ook het proevenboekje+ dvd besteld maar nog geen acceptgiro binnen gehad, vind het wel lang duren.
Ik heb ook al een tijd geleden het proevenboekje besteld, maar geen giro ontvangen (wel bevestigingsmail). Heb ook al een mail gestuurd naar de KNHS, maar uiteraard geen mail terug ontvangen.....
ACSM schreef:joke20 schreef:Heb ook het proevenboekje+ dvd besteld maar nog geen acceptgiro binnen gehad, vind het wel lang duren.
Ik heb ook al een tijd geleden het proevenboekje besteld, maar geen giro ontvangen (wel bevestigingsmail). Heb ook al een mail gestuurd naar de KNHS, maar uiteraard geen mail terug ontvangen.....
en nog niet betaald
ik ben echt benieuwd!!!! Sjuimpje schreef:Ik vind het wel fijne lijntjes, je kan in het M1 wel dezelfde lijnen aanhouden als in het L maar dan komen de gepromoveerde combinaties in het M2 in de moeilijkheden. Je zal de moeilijkheidsgraad toch moeten blijven opschroeven.
Overigens heb ik nog geen enkel nieuw proefje gezien, ik zie het t.z.t. wel.
Sizz schreef:Channie23 schreef:Heb je nou bij 156 pnt nog steeds een winstpunt?
Nee.
Er zijn nu 30 onderdelen i.p.v. 26 onderdelen.
Je hebt nu een winspunte bij 180 punten.
In de Z heb je straks 34 onderdelen en zul je pas bij 204 een wp hebben. (of was dat 210 en telde iets dubbel?)
Alina schreef:maar waar ik nou het meeste mee zit:
"Tussen K-A-F overgang naar arbeidsdraf"
Waar wil een jury dit het liefste zien, zoals eerst: in de hoek, of juist liefst exact in het midden, bij A?