Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sodera schreef:Ja ik weet dat Carolien Schoenman van de schaapskooi uit Wapenveld 3e is geworden en door mag, t meisje dat 2e was reed heel netjes, wat 1e was reed minder maar papa scheen in bestuur te zitten ofzo iets. Weet niet precies hoe t zat, maar heb wel gehoord dat er verschillende mensen waren die het er niet mee eens waren dat zij kampioen was.. Dit was wat ik hoorde, dit was van de M1...
Sodera schreef:Ja ik weet dat Carolien Schoenman van de schaapskooi uit Wapenveld 3e is geworden en door mag, t meisje dat 2e was reed heel netjes, wat 1e was reed minder maar papa scheen in bestuur te zitten ofzo iets. Weet niet precies hoe t zat, maar heb wel gehoord dat er verschillende mensen waren die het er niet mee eens waren dat zij kampioen was.. Dit was wat ik hoorde, dit was van de M1...
Shanna16 schreef:Hester is in de Z 4e geworden met 59%.
Kreeg net een smsje, ze is heel tevreden over beide pony's!
flora schreef:\nou, ik ben ook weer terug.
ben 7e geworden in de z1 d/e, maar
ben hartstikke tevreden. was al een tijdje geleden
dat ik er zo aan kon rijden. hij was niet zo erg
gespanne en kon fijn doorrijden. alleen in het begin was
hij een beetje kijkerig.![]()
met de plaatsing ben ik het echt niet eens.
dat meisje dat 2e was hoorde er niet bij te zitten..
een meisje met een bonte reed ook goed, maar zat niet inde
prijzen en mijn clubgenootje had veel spanning, maakte zker 2
grote fouten en was 4e.
ter vergelijing: ik maakte geen grote fouten en had lang nie zo veel spanning en had 8 punten minder.
die bonte had ook wel wat punten meer mogen hebben, vond ik.
mja, het is en blijft een jurysport, dat blijkt vandaag wel weer![]()
ook vond ik dat er geen pony echt uitsprong in de z1 van WOW wat een pony. ze waren allemaal heel gewoon. de kampioen kon wel aardig sjouwen en was nog maar 5 jaar...die had wel terecht gewonnen vond ik.