Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
laborah schreef:Zouden er ook juryleden zijn die zich afmelden als ze startlijst zien?
CGJ12 schreef:maverick schreef:w............( toen ik vroeg waar nou het verschil in zat, kreeg ik als antwoord: Ik houd nu eenaal niet van die gewoone kleine beestjes. .........)
Tóch wordt dit volgens de nieuwe richtlijnen de nieuwe toekomst.........
Kwaliteit van de basisgangen moet véél sterker megenomen worden (en dat gaat inderdaad vaak samen met en "beter/mooier" paard........)
Remember schreef:Hebben degenen die echt zo'n 'anti-start' jurylid kennen die jury er ook weleens op aan gesproken? En zo ja, wat kreeg je toen te horen? Ben eigenlijk wel heel benieuwd
daffodil schreef:
Dit is een vraag die ik per mail krijg:
ik heb een vraagje maar kan ik er nog op voor aan staande wetstrijd ik sta al op de zondag maar zou dan 0owk graag op zaterdag willen.
A: Kan ik het niet lezen, want ja de jeugd schrijft heel apart tegenwoordig??
B: Mail ik terug, jahoor dat is goed, ik zet je er op zaterdag ook bij, neem extra coupons mee
C: Komt ie doodleuk zaterdag niet opdagen voor zijn eigen proef maar wel met die van iemand anders mee en zegt dan: ooooh niet meer gezien dat ik op de lijst stond......
D: Zegt dan ook nog doodleuk, nee morgen kan niet hoor, we zijn aan het verhuizen dus dat red ik niet!
Snap je dan dat ik giftig word?? Ik hou op twee dagen dus startplekken bezet voor zo'n joch, en uiteindelijk zit ik met een gat op de wedstrijddag zelf! Tegelijk zijn er mensen beledigd die niet kunnen starten omdat ik geen plek heb, maar dan wel naderhand zien dat ze tóch hadden kunnen starten.....
Maar...dit topic ging eigenlijk over hoe mensen omgaan met namen van jury's wel of niet op de lijst, en voorlopig zie ik alleen maar heeeeel veel redenen om ze er dus niet op te zetten.