Drentse kampioenschappen winter 2006

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 01:04

Royaltjuh schreef:
Maarem, wat ik niet vat... Je moet toch minimaal 60% gereden hebben wil je door mogen naar de kampioenschappen?!

Oh jawel hoor.
Die regel geldt alléén voor uitzending naar de NK dacht ik me te herinneren......

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 17:01

Ik moest om door te morgen naar de zomerkampioenschappen vorig jaar wel 60% hebben om door te mogen. Ik had namelijk 59.81% en werd eerst gebeld dat ik door was, maar later belden ze weet terug dat het toch niet zo was.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:13

happyjoyce schreef:
Ik moest om door te morgen naar de zomerkampioenschappen vorig jaar wel 60% hebben om door te mogen. Ik had namelijk 59.81% en werd eerst gebeld dat ik door was, maar later belden ze weet terug dat het toch niet zo was.

Ja daarom, ik had dat toen ook (net paar tiende procent te kort). Dus vanaadr dat ik dacht dat het nu ook weer zo zou zijn... Maar blijkbaar dus niet.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 19:24

die 2 mochten door omdat er anders maar 2 afgevaardigd gingen en dat kon niet ofzo... dus mochten ze wel door naar de drentse kampioenschappen...

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 20:45

Ohhww op die manier Nouja, das mazzel hebben voor hun

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 21:50

Oh zo! Dat is dan idd geluk voor hun

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 17:52

ja echt wel ze hadden het zelf ook niet meer verwacht..

syvel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:55

Rieta schreef:
gezelli

Der wou volgens mij ook nog iemand weten wie der van de L2 allemaal doorging (zorro volgens mij )
1. Cecile smit
2. Susan westerderp
3. Menke Hoekstra
4. Lineke Bennink

Nummer 1 is wel heel goed die is ook door bij de L1 paarden...

Nummer 1 is idd erg goed en is dus als eerste door en kan nog een betere proef laten zien.. ik ben nummer2 en ik had even veel punten maar heb daar echt heel veel voor moeten geven... maar Jah ik vond het ook een beetje raar dat er mensen zonder 60% door zijn..

syvel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 20:56

Rieta gefeliciiteerd trouwens!!! Goed man, is ladyzwien ook door en hoe is het met anneloes gegaan...?!

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-06 21:51

Nou met mij ging het slecht, had 138 (zie andere topic)... Vond zelf dat het niet zó slecht was als de punten deden lijken, maja ach... wp was het iig niet waard, dat was zeker! En Ilse (ladyzwien) is niet gestart om gezondheidsredenen van het paard dacht ik.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 16:12

idd ilse heeft niet gestart...

Jij ook geffeliciteerd he ben benieuwd hoe we het eraf brengen??

Weten jullie mischien ook hoe laat ze beginnen 10 februari op vrijdag kan het nergens vinden.. Ga namelijk een lang weekend weg en als ik 's avonds pas moet kan ik daar zaterdag pas heen en anders kan ik daar vrijdags nog heen..

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:08

Volgens mij is het altijd vrijdags al de hele dag....

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:26

oh dat scheelt weer hoop ik

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:27

Ik heb een paar weken geleden even gebeld naar Exloo. Ze dachten toen dat het om 4 uur zou beginnen maar was nog niet zeker.

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:35

oh dat is weer minder maarja we zien wel en anders gaan we maar een dag later weg... kampioenschappen gaan natuurlijk voor

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 21:39

Wie weet welke proef we vrijdag moeten rijden met de M2 selectie in emmen?? In het vraagprogramma staat 31/32... Ga er vanauit dat 31 dan met de selectie gereden moet worden en 32 in de finale????

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 23:12

Rieta schreef:
oh dat is weer minder maarja we zien wel en anders gaan we maar een dag later weg... kampioenschappen gaan natuurlijk voor

Was ook nog niet zeker hoor.. kan volgens mij zo weer iets heel anders worden

KarinvdM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 00:24

Sydney2005 schreef:
Wie weet welke proef we vrijdag moeten rijden met de M2 selectie in emmen?? In het vraagprogramma staat 31/32... Ga er vanauit dat 31 dan met de selectie gereden moet worden en 32 in de finale????

Goedzo... Het is niet zo moeilijk...
31 is de proef van januari en 32 is de proef van februari...

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 10:59

happyjoyce schreef:
Rieta schreef:

Was ook nog niet zeker hoor.. kan volgens mij zo weer iets heel anders worden

hoop het

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 11:19

KarinvdM schreef:
Sydney2005 schreef:

Goedzo... Het is niet zo moeilijk...
31 is de proef van januari en 32 is de proef van februari...

Goed oefenen dus op de galop stap...

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:13

de tijdschema is er ook mijn groep begint om 13.00 en is in de grote hal... dus wordt toch maar vrijvragen van stage en denk dat ik 's avonds dan nog weg ga naar center parcs

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 19:30

CGJ12 schreef:
Kijk maar naar het gezeur over dat rijden op vrijdag......... Gelijk mag de Z1 op zaterdag starten.
Kijk maar naar het gezeur over de bak in Beilen .......... Gelijk mag de elite rijden in Emmen,

Ja lekker. Het L springen is op donderdag in Beilen.

happyjoyce

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 23:04

Rieta schreef:
de tijdschema is er ook mijn groep begint om 13.00 en is in de grote hal... dus wordt toch maar vrijvragen van stage en denk dat ik 's avonds dan nog weg ga naar center parcs

Mijn groep begint om 7 uur 's avonds.. kan dus eerst gewoon naar school.

Lekker naar center parcs

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 14:45

hahahaha je weekendje weg met mijn broers en vader wordt wel leuk als de kampioenschappen maar goed gaan anders ben ik niet te genieten nee hoor grapje

CGJ12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 12:24

MEGA UPDATE (LOL)
(dit is eigenlijk écht een nieuw topic waard )
Uw vliegende reporter schreef:

De voorslectie voor de pony's op 4-2-2006 te Beilen beleeft een mega primeur..........

Op het parkeerterrein, gelegen vlak langs de lange zijde van de manege in Beilen is een groot CIRCUS neergestreken. Het circus verzorgt optredens en is daar gelegerd van 27 januari t/m ..........
(ja ja... nu komt ie......) 5 februari.......... TADAAAAAAA !

De kooien van de leeuw(en) zijn onder andere geposteerd op 50 cm vanaf de buitenzijde van de golfplaten zijwand van de wedstrijdring. Ik hoop dat uw pony's allemaal leeuw-proof zijn aangezien meneer leeuw vanochtend continu flink van zich deed spreken en de paarden al in de trailers compleet de stuipen op het lijf joeg voordat ze überhaupt uitgeladen konden worden .............

Ik heb het even gecheckt, en ja hoor........ Je weet écht niet wat je ziet als je het terrein nadert....
Ik hoop voor die kleine ruitertjes dat er nog een uitwijkmogelijk naar Emmen mogelijk is of zo. Zoiets komt allen maar voor in een hele slechte komische B-film....
Ga maar eens kijken. Je gelooft echt je ogen niet! Ik dacht nog even dat ik drooomde ...............
Gelukkig hed ik me niet opgegeven met mijn pony.......

Voordeel is wel dat meekomende kleine broertjes en zusjes tijdens de wedstrijd naar het circus kunnen. Wel opletten aub en goed vingertjes van uw kroost tellen als u in de buurt van de kooien komt. Wellicht dat het circus na afloop geschikt enkele pony's wil overnemen...........

Lotte, zet 'm op! Zet desnoods je HELM op, duw Rocco watten in zijn oren en neus en neem desnoods een half varken mee om die leeuw gedurende een half uurtje rustig te houden......... Wildeboer heeft nog wel een voorraadje......

Ja mensen, de Regio heeft de zaakjes -zoals altijd natuurlijk- weer prima voor elkaar!