Royaltjuh schreef:Maarem, wat ik niet vat... Je moet toch minimaal 60% gereden hebben wil je door mogen naar de kampioenschappen?!
Oh jawel hoor.
Die regel geldt alléén voor uitzending naar de NK dacht ik me te herinneren......
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Royaltjuh schreef:Maarem, wat ik niet vat... Je moet toch minimaal 60% gereden hebben wil je door mogen naar de kampioenschappen?!
happyjoyce schreef:Ik moest om door te morgen naar de zomerkampioenschappen vorig jaar wel 60% hebben om door te mogen. Ik had namelijk 59.81% en werd eerst gebeld dat ik door was, maar later belden ze weet terug dat het toch niet zo was.
Rieta schreef:gezelli![]()
Der wou volgens mij ook nog iemand weten wie der van de L2 allemaal doorging (zorro volgens mij)
1. Cecile smit
2. Susan westerderp
3. Menke Hoekstra
4. Lineke Bennink
Nummer 1 is wel heel goed die is ook door bij de L1 paarden...
Rieta schreef:oh dat is weer mindermaarja we zien wel en anders gaan we maar een dag later weg... kampioenschappen gaan natuurlijk voor
Sydney2005 schreef:Wie weet welke proef we vrijdag moeten rijden met de M2 selectie in emmen?? In het vraagprogramma staat 31/32... Ga er vanauit dat 31 dan met de selectie gereden moet worden en 32 in de finale????
happyjoyce schreef:Rieta schreef:oh dat is weer mindermaarja we zien wel en anders gaan we maar een dag later weg... kampioenschappen gaan natuurlijk voor
Was ook nog niet zeker hoor.. kan volgens mij zo weer iets heel anders worden
KarinvdM schreef:Sydney2005 schreef:Wie weet welke proef we vrijdag moeten rijden met de M2 selectie in emmen?? In het vraagprogramma staat 31/32... Ga er vanauit dat 31 dan met de selectie gereden moet worden en 32 in de finale????
Goedzo... Het is niet zo moeilijk...![]()
31 is de proef van januari en 32 is de proef van februari...
CGJ12 schreef:Kijk maar naar het gezeur over dat rijden op vrijdag......... Gelijk mag de Z1 op zaterdag starten.
Kijk maar naar het gezeur over de bak in Beilen .......... Gelijk mag de elite rijden in Emmen,
Rieta schreef:de tijdschema is er ook mijn groep begint om 13.00 en is in de grote hal... dus wordt toch maar vrijvragen van stage en denk dat ik 's avonds dan nog weg ga naar center parcs![]()
Uw vliegende reporter schreef:
De voorslectie voor de pony's op 4-2-2006 te Beilen beleeft een mega primeur..........
Op het parkeerterrein, gelegen vlak langs de lange zijde van de manege in Beilen is een groot CIRCUS neergestreken. Het circus verzorgt optredens en is daar gelegerd van 27 januari t/m ..........
(ja ja... nu komt ie......) 5 februari.......... TADAAAAAAA !![]()
![]()
![]()
De kooien van de leeuw(en) zijn onder andere geposteerd op 50 cm vanaf de buitenzijde van de golfplaten zijwand van de wedstrijdring. Ik hoop dat uw pony's allemaal leeuw-proof zijn aangezien meneer leeuw vanochtend continu flink van zich deed spreken en de paarden al in de trailers compleet de stuipen op het lijf joeg voordat ze überhaupt uitgeladen konden worden .............