Kur op muziek 15 januari Zevenaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:27

sjakie schreef:
Er komen geen tribunes nog denk ik. Gaat hij volgens mij niet redden om in een paar dagen alles af te breken en dan tribunes op te bouwen .
En met die schietacties van lois heb ik me enorm vermaakt . Ben ook erg benieuwd waar de andere deelnemers mee komen

Kortom, wat je ook doet....wij vermaken ons wel (geintje!)

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:44

Of iedereen moet een rood mutsje opzetten die heeft lois inmiddels al zo vaak gezien
Maar ik heb er zin in. Ik ben echt heel benieuwd en wie weet komt arno ook nog mee

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:44

Ik rij op muziek van Tear for Fears, ik weet niet of je ze nog kent. Ze hadden in de jaren 90 een paar grote hits en verder produceerden ze het album van Oletta Adams. Een heel bekend nummer van ze was Sowing the Seeds of Love, en dat zit natuurlijk ook in mijn kur. Ik was destijds helemaal gek van dat nummer en heb die CD heel vaak beluisterd. Te gek dat ik er nu op mag rijden!!

Geen tribune? Ach, om eerlijk te zijn lijkt het me ook vreselijk koud om daar nu te gaan zitten. Maar ik hoop ook weer niet dat mensen gewoon op de rand van de bak komen leunen en dan gezellig hun hoofd en armen tussen de spanten gaan steken. Straks moet ik nog trakteren op appeltaart

Ik ben zelf ook heel beneiwud waar anderen mee komen. Ik heb nog niet zo veel kuren op Z niveau gezien en beluisterd. Ik ben thuis al weer druk aan het brainstormen geweest over de muziek voor een nieuwe kur. Ideetjes genoeg!! Maar misschien heb ik wel heel voor de hand liggende ideen dus daarom ben ik heel benieuwd naar de rest. Ik hoop trouwens dat ik nog wat van de rest kan zien. Ik was eigenlijk van plan om Lois tussendoor naar huis te brengen. Maandag moet ik om 8.00 uur weer achter mijn bureau zitten

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:46

@jippie: de namen van je kür zeiden me niks (nu nog niet ) maar toen ik het hoorde had ik echt zoiets van "oh die!!!". Ik denk dat dat voor wel veel meer mensen zal gelden Ik hou echt van herkenbare muziek!

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 18:48

Afbeelding
En het liefste warme appeltaart he

Met lois zit je iig niet ver uit de buurt qua stal

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:00

Ik geloof dat er mensen zijn die trek hebben in appeltaart.........

Ik zit nog te twijfelen of ik met hoedje of met mijn Casco veiligheidshelm zal gaan rijden. Wat is wijsheid?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:01

Ik ga zelf altijd voor het hoedje (in de Z dan ), meer ook omdat ik die Casco-dingen verschrikkelijk rottig vind zitten, en ze ook niet het toppunt van schoonheid vind

Maar, je zal er toch niet afvallen??

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:04

Wijsheid is een helm, mooiheid is een hoedje

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:06

Je kent Lois zelf het beste...... om eerlijk te zijn vind ik bij echte twijfel een cap toch verstandiger. Dan maar wat minder mooi op het moment zelf, maar daarna nog wel.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:12

was een grapje.

Die keren dat ik er af kletterde deed mijn koppie het nog goed maar kon ik alleen voor een aantal weken niet meer lopen, daar helpt geen cap aan.

Op de vraag: Ben je tevrede over je proef. Antwoord ik altijd: ik ben er gelukkig niet afgevallen dus mijn dag is weer goed

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:14

hahahha, dat motto zouden meer mensen moeten hebben Ik heb m'n cap toch wel eens heel erg bedankt

Annash
Blogger

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 19:16

Gheghe; goed antwoord zoiets!

Bekijke hoe hij met losrijden is anders; je kan altijd voor je kur nog een hoedje opzetten (of juist een cap )

db1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-06 20:44

Weet nog steeds niemand wie

18.30 Simone Dahlberg Kathy Rex Magna Keizerstad

is, start in het z1 als eerste. Ik ben er nl bijna zeker van dat zij op mijn oude paard rijd............ ik ben er iig, en zeker op tijd want wil haar niet missen!

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 00:35

Mensen, het wordt voor mij waarschijnlijk toch mijn iets saaiere orkest kür
Heb vanavond weer geoefend, en aangezien Joop nog niet helemaal op de top van zijn kunnen is, en hij vrij stressig in druk loopt te doen steeds, is die drukke Prince muziek geen gezicht. (druk + druk = dubbel druk )
TENZIJ hij zondag een heel andere stemming heeft ineens.....Maar ik verwacht van niet.

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 00:38

druk en druk = mooi in balans

Kunnen we Joop nog iets in Zennen?

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 00:45

Ik weet niet, ik hoop het.

Heb vanavond met de hele paardenclub bekeken wat het beste was.
Eerst de Prince-kür gereden, daarna die orkest kür.
Iedereen was het er unaniem over eens dat op het moment die tweede beter paste.

Maar het kan zijn dat hij zich in al zijn stress juist gaat lopen showen zondag (zo'n bui heeft ie ook wel eens), en dan kan ik weer wel die Prince rijden. En kan ook als hij gewoon rustig is.

Maar is hij zoals de laatste dagen dan wordt het toch echt die orkest kür. (Maar ben hem toch al wel stiekum Cavalor Calm aan het voeren )

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 00:55

easy joop easy

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 00:57

Ja, dat zei ik vanavond ook al, toen hij al vóór ik ging rijden de hele trailer had verbouwd

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 01:05

Tja af en toe moet je eens kritisch naar de inrichting kijken en als dat niet bevalt verbouwen

Bettine

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:05

Hij had voor zich een tapijtje van kuilvoor gecreëerd, zijn zaagsel-bedekking mooi op 1 zachte hoop achter zich geschoven, en het geheel wat beslagen en druppelig gemaakt

Maar ik ga zo toch maar weer even oefenen, ik kwam nog niet overal goed uit. Vooral mijn laatste lijntje met de eenvoudige wissels werd wat vreemd

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:15

Jippie, ja die ken ik wel en dat nummer Sowing the seeds of love uiteraard ook .

Ben erg benieuwd, ik heb Olaf zijn vm maar even ingesproken, eens kijken of we zondag die kant op komen .

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:35

Ik hoop serieus dat ik langs kan komen !!

manzano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 12:36

Gezellig!!! Allemaal bokkers! Sjakie, misschien toch je rode muts op doen dan als herkenningspunt

SkyMarian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 18:01

sjaak heeft rode muts wel op wees maar niet bang

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-06 18:43

Leuk dat je de muziek kent Anoekie. Ik rij deze kur ook nog in Zoelen, in maart dus dan kun je ook nog komen kijken. Ben wel heel benieuwd wat jij en Olaf er van vinden!!

Ik heb vanmiddag zitten zwoegen op mijn CV. Geen idee wat ze daar eigenlijk van verwachten. Ik heb maar een leuk verhaaltje gemaakt voor de speaker.