Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Ik wou jou ook alvast je starttijden doorgeven, kom ik toch tot de onzalige ontdekking dat je niet op de startlijst staat!! Ik ga dat even aanpassen, Z2 is zaterdag middag vanaf twee uur en zondag ochtend vanaf 08.30 uur. Je ziet jezelf er ongeveer eind vd week wel tussenstaan!
Ragne schreef:Volgens mij zijn dat er minder dan vorig jaar omdat er toen dacht ik 24 deelnemers per klasse waren (muz de Z). Dacht ik tenminste!
xjessx schreef:Ik denk idd dat als er zo weinig deelnemers zijn dat t M1 en M2 dan in handicap is, wat ik wel heeeel oneerlijk vind maarja...
frunnik schreef:Ragne schreef:Volgens mij zijn dat er minder dan vorig jaar omdat er toen dacht ik 24 deelnemers per klasse waren (muz de Z). Dacht ik tenminste!
Klopt, vorig jaar mochten er 24 naar de regiokampioenschappen![]()
Michelle77 schreef:nee 24 per klasse. bij de outdoor is het 40 per klasse naar het regiokamp en indoor, omdat er minder ruimte is 24. dus alle kringen leveren een aantal deelnemers afgeleidt aan het aantal geklasseerde starters in die klasse
xjessx schreef:Ik denk idd dat als er zo weinig deelnemers zijn dat t M1 en M2 dan in handicap is, wat ik wel heeeel oneerlijk vind maarja...
frunnik schreef:Nou ik heb de startlijst gezien en in onze kring rijden er 14 in het M1, waarvan er 2 door mogen (paarden) en 3 in het M2 waarvan er ook 2 doormogen. Kunnen ze bij ons het M1 en M2 ook niet in handicap doen en er dan 4 doorlaten, dan hoor je mij niet klagen
Ragne schreef:Zo Daphne wat een giga-startlijst! dat wordt een lange dag voor je.
Als je kijkt naar de lijst van dit weekend Capelle, scheelt het wel wat ruiters. Maar jullie hebben natuurlijk 2 dagen selecties, handig voor de thuisruiters.
Die M2-bulk bij ons is wel te verklaren, we rijden al jaren met een grote groep ruiters selectie en iedereen promoveert op hetzelfde moment. Wel gezellig trouwens