Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
trudydejong schreef:Suzanne, weet jij dat; zijn jullie er nu extra bij, of zou je ook nog binnen de eerste 30 horen?
Ik vind dat er een beetje vaag staan?.
vecindario schreef:he thanks Quibus we gaan ons best doen
trudydejong schreef:Nou ik ben voor Suzanne en Votje hoor!
Oké, van mij hoef je geen eerste te worden hoor, tussen al die hengsten!
Mee doen is ook al leuk!!
Go Go Go!
Suzanne F. schreef:
Votje liep echt superfijn en was heel braaf, het was toch een imponerende omgeving met tribunes en een scorebord enzo maar ze stond er fijn aan en liet zich heel fijn rijden. Zoals ik al verwacht had had ze hele nette punten maar gewoon niet goed genoeg om bovenaan mee te doen. Ze had 70 ext., 80 stap, 70 draf, 70 galop, 70 voor het zich laten rijden en 70 algemene indruk. Bijna allemaal 7 ens dus. Op zich kon ik me daar wel in vinden hoewel ik voor exterieur meer punten verwacht had en ook voor galop en het zich laten rijden want ze liet zich heel fijn rijden. ( in tegenstelling tot anderen die echt aan de bok gingen of in de staak of tegen de hand) Maar goed, absoluut tevreden dus en een hele ervaring rijker.
Tal schreef:Votje is zeker een mooi paard!
Varonette zat in dezelfde groep als Votje. Varonette liep ook erg fijn, ik weet niet de punten, wel het totaal en dat was 381. Ook niet hoog genoeg om bij de beste 12 te eindigen, wij zijn dus ook eerder naar huis gegaan.