12/13 nov. roden springen wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 15:00

ja klopt was mijn eerste keer ook we zeiden al nou we zullen zien, nee volgens mij heeft ze zich niet zeer gedaan.
je mag in de andere bak weer springen maar niet in het parcour, dat doen ze daar gewoon , weet niet waarom

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:04

hoe is het met jou gegaan dan?

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 15:08

ik was foutloos 1ste parcour, maar was ook echt zenuwachtig en toen reed ik niet echt, maar me paard vindt het springen geweldig dus hij heeft me toen bij elke hindernis zowat gered om gewoon te springen hahaha, maar 2 de parcour ging veel beter, reed veel meer maarja net te hard op de laatste en toen had ik 1 balk, wel jammer maar was zeer tevreden

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:12

goed hoor.. ik hoop dat het ook de zenuwen zijn geweest bij minnie_muis en jentel, want ik weet dat minnie_muis het zeker kan samen met jentel, het is een leuke combinatie.
En ze hebben beide ervaring genoeg, had ze er een zweepje bij? of heb je daar niet op gelet?

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 15:15

huh ja volgens mij wel, ja ze zei al dat dat paard m was geweest en toen niet meer wou springen, en oefenparcours doet ie wel, nou zei ze ligt van aan de kleur broek haha alles wit nu.

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:21

hahaha...
ja dat zal het zijn.
nou bedankt voor de informatie, ik ben weer een beetje op de hoogte.
groetjes jentel

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 15:23

haha is goed hoor! denk dat ze zelf hier ook nog wel reageert

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:43

Hallo!! Ja klopt hij was echt aan het gemeen weigeren. Bij het inspringen niet op het steiltje maar wel op de oxer direct al. Toen had ik eerst de achterste balk eraf laten halen en toen sprong ze wel weer en toen als oxer ook wel weer. Maar ja toen moest ik het parcours al in. Iets te vroeg eigenlijk. Maar ja hindernis 1 ging heel mooi en hindernis 2 stond op een hele korte wending maar dan wel een dikke oxer dus kwam niet goed te langzaam. Dus toen stopte ze weer. Maar ja ik dacht ik mag hindernis 1 nog even springen maar mocht niet. Toen weer terug naar de inspringring en toen weigerde ze zelfs op het steiltje. Toen ze dat weer goed deed heb ik haar afgezadeld en gewacht op het 2e parcours.

Met het inspringen voelde ze fijner aan en sprong ze op het steiltje al fijner. Maar toen zou ik naar de oxer gaan en die wou ik even laag hebben zodat ze niet weer ging weigeren want dan heb je allebei dirct spanning. Maar toen deed ze die lage goed en toen wilde ik hoger maar toen moest ik er al in! Dus ik dacht nou dat kunnen we wel weer vergeten. Maar hindernis 2 stond nu veel beter en sprong ook lekker. Dus kwam heel raar over 4 maar ze sprong gewoon wel. Voor hindernis 6 heb ik haar weggetrokken. Toch de spanning en angst dat ze weer zou gaan weigeren. Dus er weer opnieuw op af en toen sprong ze ook goed. Dus 2e parcours ging best goed! Maar ik heb over 2 weken weer springwedstrijd en dan 2 parcoursen voor punten dus met de punten moet het wel goed komen hoor!!

Ow ik heb me gisteravond geen pijn gedaan. Maar nu wel Dat komt gewoon door dat je spieren een klap hebben gekregen en dat voelt hetzelfde als spierpijn gewoon! Dus ben een beetje stijf maar dat gaat wel weer over!

r0dY

Re: 12/13 nov. roden springen wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 16:53

he ilse gefeliciteerd man .
toch goed voor de eerste keer. jij denkt nu vast wie ben jij nou weer

ben namelijk iets blont geweest heb met mn account geprutst en toen kon ik me niet meer registreren en heb ik maar een nieuwe gemaakt maar ben nog gewoon marloes

_Anouck

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:23

Goh wat sh*t zeg minnie_muis! nouja het zou toch wel de spanning zijn geweest...hoop dat het de volgende keer beter gaat...want jij en jentel kunnen het allebei goed!

Kylyco

Re: 12/13 nov. roden springen wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 17:35

Hey,

Jammer genoeg kon ik niet kijken was aan het eten koken maar in mijn blikje rode kool zat alleen vocht. Dus toen moest ik weer naar de winkel(want had niks anders in huis) om nieuw blikje te halen. Koste allemaal nogal veel tijd. Maar lees dat het meete de meesten goed is gegaan. En dat Minnie Muis 2e parcour gelukkig stuk beter ging.

Achteraf stond het zo laag dat ik wel in de M had kunnen starten maar opzich was dit ook niet zo erg. Want nu heb ik haar tenminste een keer stop gezet en tijdens een wedstrijd zou ik dat niet doen. En nu heeft ze tenminste weer even in een laag parcour weer kennis kunnen maken. Want ze was toch kijkerig. Dus voglende keer zal ik weer gewoon in de M rijden en hopen dat de rem er dan wel opzit.

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 18:40

minnie_muis@ dat ging dan nog best netjes het 2 parcour je hebt hem in ieder geval uitgesprongen

rody@ hey marloes haha stombo! zal het onthouden je naam nu hahaha, ja het ging idd wel goed alleen de 1ste parcour reed ik niet lekker maar was in ieder geval foutloos haha

heey corien nou netjes toch, voor zo;n poos rustig aan gedaan, maakt niet uit dat het lager was. nu heb je het in ieder geval niet overhaast

als elske (elskebel) een nieuwe bodem in de trailer heeft voor 18 nov. bel ik nog naar vries of ik daar bij kan. en anders ga ik 17 dec. weer in roden springen.

jentel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 21:50

hoi minnie_muis, ik heb je pm ontvangen.
wat jammer dat het bij het eerste gedeelte niet zo goed ging..
maar ik denk dat jullie beide gespannen waren.
ze springt bij jullie thuis en de oefenparcours toch ook prima..
nou ik ben blij dat het tijdens de 2de keer goed ging, misschien toch af en toe het zweepje er even bij, ze is erg slim en wil af en toe ook wel onder het werk uitkomen denk ik..

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 15:10

Ja dat had ik door! Scheinheilig paard haha! Ik ben nog stijf heel irritand maar ach. Ik heb dus 27 november weer springwedstrijd en dan 2 parcoursen voor punten dus ik hoop dat het dan goed gaat! Ik kan nu nog even oefenen!

@Ladyzwien Ja 2e parcours ging goed! Ik kwam heel scheef voor 3 en toen had ik een knik in de lijn naar 4 maar toch sprong ze nog!

@ Rieta Stoer haar! Leuke gekleurde plukjes! wat is dta voor kleur???

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 16:49

wahah opvallend he vind het wel heel erg vel Het moest mahonie rood en rood zijn, wij hebben de nieuwe kleuren in de kapsalon dus moest ik even proefkonijn zijn maar bij mij werd het rood met roze en paars

Heb ook nog een foto van je geprobeerd te maken je ziet iets wits op die foto is heel erg donker geworden

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 16:55

Jammer! Want heidi was benieuwd naar foto's! (Jentel hier op bokt) Nou ik vindt je haar erg leuk! Lekker opvallend! Maar of ik het durf Ik heb wel eens blauw gehad maar dat werd groen dus heb het niet zo op kleurtjes! Maar ik vondt het bij jou wel leuk staan!!

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-05 18:18

nou dankjewel

Ils_K

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-05 18:27

ik vindt het ook leuk staan hoor rieta!! hoop dat dat van mij wel echt oranje wordt haha