Rabobank dekje invloed op score???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 18:53

amondi schreef:
wendela schreef:
Beste wilke , mijn vraag aan jou is : waarom je niet zo van mensen met een rabo dekje houdt??Ik vind dit echt een achterlijke opmerking.De mensen die met een rabo dekje rijden hebben deze gewonnen en zijn hier misschien hartstikke trots op er zullen ook heus wel mensen bij zitten die het interessant vinden,maar dat zijn er niet zoveel.En nog wat onze nederlandse teams rijden ook met een rabo dekje!!jou antwoord zal wel zijn "dat is anders" ,of voel je daardoor misschien niet bedreigt omdat die niet in jou klasse rijden??Sorry hoor dat ik misschien zo heftig reageer maar ik vind niet dat je mensen kunt beoordelen die met een rabodekje rijden.

groetjes wendy

Je hoeft iemand met een andere mening echt niet meteen achterlijk te noemen, daar maak je geen vrienden mee...

inderdaad!!

wendela

Re: Rabobank dekje invloed op score???

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:09

Maar inderdaad we gaan weer ontopic!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door wendela op 25-10-05 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt

wendela

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 19:11

wendela schreef:
beste amondi ,Inderdaad mag iedereen een mening geven dus mag ik dat ook.Maar voor als nog wat ik een paar berichten eerder al had gezegd "als je super rijdt krijg je altijd een welverdiende score met of zonder rabo dekje".Dus vandaar dat ik het niet helemaal eens was met wilke d'r gedachte over de mensen met een rabo dekje.En nee ik voel me niet aangesproken.
Ik wens iedereen veel rij plezier.
En ik val wilke zeker niet aan en noem HAAR zeker niet achterlijk.Alleen haar zin in haar bericht.

groetjes wendy

Wilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-05 22:18

Oke zand erover... iedereen zn menig!

tedske

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:44

hehe dat werd tijd !!!!!!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-05 14:47