Sammie schreef:Ragne schreef:(vergeet trouwens niet dat je na de enting 7 dagen niet mag starten!)
10 dagen
Ha thanx, ik dacht al dat ik wat kort zat met 7 dagen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammie schreef:Ragne schreef:(vergeet trouwens niet dat je na de enting 7 dagen niet mag starten!)
10 dagen
Sydney2005 schreef:Hoezo niet starten dan 10 dagen na enting?? Heb ik nog nooit van gehoord...
Citaat:4. Een paard is startgerechtigd indien uit het vaccinatieoverzicht blijkt, dat het paard als volgt tegen influenza is gevaccineerd:
a. Een basisvaccinatie, bestaande uit twee inentingen, die minimaal 21 en maximaal 92 dagen na elkaar moeten zijn gegeven.
b. Vervolgens een jaarlijkse inenting, die niet later dan maximaal 12 maanden na de vorige inenting en minimaal zeven dagen voor de wedstrijd moet zijn toegediend.
knightloekie schreef:maverick schreef:euhm, mensen sinds waneer moet je het paspoort aan de jury laten zien???? Is dat iets nieuws?
missmuts schreef:Uit het Algemeen Reglement (blz. 13):Citaat:4. Een paard is startgerechtigd indien uit het vaccinatieoverzicht blijkt, dat het paard als volgt tegen influenza is gevaccineerd:
a. Een basisvaccinatie, bestaande uit twee inentingen, die minimaal 21 en maximaal 92 dagen na elkaar moeten zijn gegeven.
b. Vervolgens een jaarlijkse inenting, die niet later dan maximaal 12 maanden na de vorige inenting en minimaal zeven dagen voor de wedstrijd moet zijn toegediend.
Fitzroy schreef:Het is idd 7 dagen volgens het reglement. Vroegah was het 10 dagen maar nu 7.
Gerrie schreef:Dit jaar was ik een week overtijd met enten![]()
Komt er een 'vreemde' DA en die zegt vrolijk: o, dat is niet erg hoor en schrijft keurig de datum van de dag op![]()
Ik stond erbij en keek er na...had niet eens de kans om de datum te laten antedateren....