wie 17 september varsseveld?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pascha

Re: wie 17 september varsseveld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:28

Ik was 5e bij het B springen, ik was foutloos in het parcours, en had 2 balken in de barrage. Er waren er niet veel foutloos, erg apart. Ook waren er 2 deelnemers die gewoon hindernis 8 vergaten te nemen! heel apart.....

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:51

Ìk ben helemaal kapot (en Barbara ook ) maar het was een zeer geslaagde dag!

Rollebol twee keer eerste met 166 en 171 (en nog een ijzer verloren voor mn 2e proef )

Boas heeft ook zijn allerlaatste Z2 proef gewonnen met 64%, dus voor mij kan het niet meer stuk.

Dus morgen nog even scheuren in de cross met die staatjes ophalen en dan is het af voor Boas en mij!

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:07

Mik_beer schreef:
Jeetje was me een dagje wel weer. Heb veel van het B springen gezien. Nog bokkers?? Behalve meiske16 en missboy *als ik 't goed heb* haha. Nog gefeli
Ben net thuis, had 't ff koud. Nou ja, ik vond het wel een lekker dagje. Bij B paarden springen ging er af en toe wat mis, en het parcours was echt apart, was lang, en weinig foutloze. Daar moest een meidje springen die ik ken, met d'r nieuwe hengst, was 2e

En verder in het Z stond ook een erg apart parcours. Bijna niemand kwam foutloos door de driesprong heen, omdat er een steil, oxer, oxer sprong, maar die laatste stond een meter te ver/ruim... In het ZZ hebben ze van de laatste oxer wel een steil gemaakt, een beetje apart..

dat heb je helemaal goed Kim(endelijk gemeet... )

Me zusje was 1!!! met Brilletje in het L springen,razendsnel!! (=missboy @bokt)

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:15

Shanna16 schreef:
Ìk ben helemaal kapot (en Barbara ook ) maar het was een zeer geslaagde dag!

Rollebol twee keer eerste met 166 en 171 (en nog een ijzer verloren voor mn 2e proef )

Boas heeft ook zijn allerlaatste Z2 proef gewonnen met 64%, dus voor mij kan het niet meer stuk.

Dus morgen nog even scheuren in de cross met die staatjes ophalen en dan is het af voor Boas en mij!

Heey Shanna, ik heb jou nog bij de prijsuitreiking even gezien geloof ik Ik was een keer 2e met 194 punten.

Ellenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:24

Ik heb vandaag ook meegereden bij de paarden. Voor de eerste keer Z1
De eerste proef 183 en 4e plek, en de 2e proef veel beter al 190 en 2e. Ondanks wat fouten toch nog prijs