14 augustus concours hippique BEMMEL! Wie nog meer????

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Bettine

Re: 14 augustus concours hippique BEMMEL! Wie nog meer????

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:48

Echt waar?
Meen je niet.

Staat nog niks over op startlijsten.nl, het programma of de site?!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:52

Op startlijsten.nl staat nu een word document gekoppeld daarin staat dat de wedstrijd is afgelast. De startlijst is inmiddels ook al verwijderd.
Ik weet niet of het staat vermeld op de site.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:53

Ik zie nu ook al dat het op de site staat vermeld dat het is afgelast. Jammer maar helaas.....het risico is te groot.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-05 21:55

Oh dat hebben ze dan net gedaan want heb nog geen 10 minuten geleden gekeken

Maar inderdaad.... Jammer zeg

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 08:14

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 08:22

Ja vind het ook niet leuk dat het niet doorgaat, had er heel veel zin in.
Maar het moet wel leuk blijven en de voorspellingen voor vandaag en morgen zijn niet veel soeps. Als ik het weerbericht moet geloven dan komt er nog veel regen.

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:05

Geloof dat het met de regen vandaag nog wel mee zou vallen, maar morgen wordt het weer heel erg...

Venetia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:09

hmm, jammer. Maar goed, ik hoorde al van meerdere kanten dat ze toch niet zouden gaan starten als het zulk weer was, omdat ze het dan te gevaarlijk vonden (mn in het springen). ALs je dan veel moeite doet om de wedstrijd door te laten gaan, komen er weinigen opdagen.

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:18

Balen zeg, ze waren wel allemaal zand aan het storten een half uurtje geleden en vlaggen aan het ophangen. Vreemd.

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:20

Toledo schreef:
Balen zeg, ze waren wel allemaal zand aan het storten een half uurtje geleden en vlaggen aan het ophangen. Vreemd.

Zou er dan toch nog hoop zijn? Dat we straks allemaal worden opgebeld en dat het wel doorgaat??
Zou dat kunnen?.....

Ik hoop het!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:23

Tja, dat zal wel niet, ze gaan niet eerst iedereen afbellen en daarna de wedstrijd toch door laten gaan. Las ergens anders ook dat de weg naar het parkeerterrein toe erg slecht is..

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:25

Heb je het wel goed gezien dan? Waren ze niet de vlaggen eraf aan het halen?
Zie toch een lichtpuntje...

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:27

Nou, mijn moeder kwam er langs toen ze boodschappen ging doen en die belde mij dat ze zand aan het storten waren envlaggen aan het ophangen. Toen ik vertelde dat het afgelast was, vond ze dat erg vreemd. Maar ja, het staat op internet, dus dan zal dat wel.
Balen!!

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:32

Zou je ook meerijden? Balen hè. Ik droomde vannacht alweer dat ik mij had ingeschreven voor een wedstrijd in groesbeek en dat ik dus toch kon rijden!! (ja ja ik droom veel)
Ik heb echt de neiging om even naar Bemmel te rijden en te gaan kijken wat ze aan het doen zijn...

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:40

ik was er echt kapot van gister dat het niet door ging duss zou echt in de wolken zijn als het wel doorgaat. Maar dat zou wel echt te gek zijn. Dus niet haalbaar haha maar nu ben ik al een beetje opgebeurd ga vanmiddag wel lekker wassen en mooi maken en dan ga ik foto's mooie foto's maken van der doen we toch nog een beetje chique duss vanmiddag staan er weer foto's op bokt van liesje

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:52

PolosportJ schreef:
ik was er echt kapot van gister dat het niet door ging duss zou echt in de wolken zijn als het wel doorgaat. Maar dat zou wel echt te gek zijn. Dus niet haalbaar haha maar nu ben ik al een beetje opgebeurd ga vanmiddag wel lekker wassen en mooi maken en dan ga ik foto's mooie foto's maken van der doen we toch nog een beetje chique duss vanmiddag staan er weer foto's op bokt van liesje

heeee, dat is een goed plan! Misschien ga ik ook wel foto's maken. Dan is er toch nog een reden om je paard mooi te maken hè!

Ik heb toch een vleugje hoop nu (ik weet dat het niet haalbaar is)

Ursy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:55

Nee heb nu even naar het weer gekeken voor morgen...
Ik denk dat mijn vleugje hoop nu ook weg is. Morgen wordt het een ontzettend regenachtige dag met hagelbuien en windstoten..

db1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 10:56

Gaat def niet door!!Parkeerterrein is heel slecht, ringen gaan maar omdat er veel regen wordt verwacht durven ze het risico niet te nemen!
Wel balen maar voor de organistie is het nog erger! En liever nu aflassen dan morgenvroeg!
Een aantal van jullie zie ik volgende week in herveld, er wordt mooi weer verwacht gelukkig!!

Toledo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 11:00

Balen!!! Maar ik snap dat ze het risico niet kunnen nemen. Mijn eerste wedstrijd zal pas weer half september of zoiets zijn, zit alle weekenden vol namelijk.
Wel jammer, want de Rabobank talemtenrubriek in het Z1 wordt maar weinig uitgeschreven hier in de regio.

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 12:26

Vind het ook jammer dat het niet doorgaat. Had me er wel op verheugd.
Maar het moet niet te gevaarlijk worden om kosten wat het kost te kunnen starten.
Heb me nu geprobeerd bij te schrijven bij Herveld voor volgende week, want het weer aankomende week wordt wat beter. Hopelijk lukt het nog of in ieder geval op de reservelijst.

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 16:16

Jah.. echt zonde!

Ik hoorde ook dat het terrein heel slecht was.. Dan zouden alle trailers het terrein opgesleept moeten worden met tractors en dat kan natuurlijk ook niet haha

* verheugen op volgend jaar, ( dan is het extra leuk! Daar zorgen we dan wel voor ) *

xxxs Lianne

PolosportJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-05 17:44

Ursy schreef:
PolosportJ schreef:

heeee, dat is een goed plan! Misschien ga ik ook wel foto's maken. Dan is er toch nog een reden om je paard mooi te maken hè!

Ik heb toch een vleugje hoop nu (ik weet dat het niet haalbaar is)

Nou ik heb der foto's erop staan (Liesje(uniform x troubadour)L2 buiten, erg mooie foto's) de witte bandages kon ik niet vinden zitten midden in een verhuizing. Dus maar in het blauw. Ik heb der maar een verstand op nul en gaan met die banaan dag van gemaakt. Lekker crossen en uit elkaar laten draven in het bos/gras. De standfoto's waren helaas niet zo mooi maar de rest is wel stoer geworden. Had der gewassen enz heb ik toch nog een beetje wedstrijd gevoel