Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sannenn schreef:Citaat:hmm, reed jij op een zwart paard?
dan starte je voor me!!
ik was een beetje zenuwachtig wat mijn paard ging doen dus het kan best zijn dat je dat had gevraagt maar dan weet ik het niet meer![]()
amondi schreef:Marjolein234, dat hoef je toch niet onder schaduw account te zetten? Maak het iets vriendelijker, beetje meer takt en dan kun je gewoon je eigen mening in zo'n topic posten.
In principe ben ik n.l. bang dat je gelijk hebt( dat heb ik in het begin al gepost) maar de opzet van dit jaar is anders en wie weet krijgen juist nu die kinderen een pakket lessen die het ook daadwerkelijk verdienen!
Het kan toch?
Even afwachten dus wie er doorstromen, daarna kunnen we altijd nog kritiek hebben( maar wel gewoon onder je eigen naam)
steffie4ever schreef:ik heb eergister een brief gehad
IK BEN DOOR NAAR DE FINALE
heidehofs schreef:k heb even een vraagje..ik heb net op de knhs site gekeken waar dit jaar de Trophy wedstrijden waren, maar achter sommige wedstrijden stond opservatie. kan iemand me het verschil uitleggen?
xxLisaxx schreef:haha ja dat was wel jammer ingrid, anders zat je er wrslk wel tussen hoormja miss volgend jaar weer ja als je dan nog Z2 bent tenminste
anders moet je het bij de junioren of young riders proberen...
xxLisaxx schreef:bij de junioren heb ik niet mee gedaan maar volgens mij kan het idd allebei...
Hoop dat ik vrij krijg van school, ze doen daar altijd zo moeilijk over. mja anders ben ik gewoon "ziek"
maartjuh schreef:Ja ik mag ook komen.. MAaaaar ik kom niet
steffie4ever schreef:krijg je er eigenlijk een brief over, wanneer je moet starten en hoelaat ect. ?
ik heb daar namelijk nog geen info over gehad![]()
alleen dat ik door was
chantal_cs schreef:Ik sta ingedeeld voor de finale bij de SGW paarden, maar ik vrees dat ik moet afzeggen...
Kheb beide paardjes niet fit....